- 859 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye Referandum Denilen Yalana Gidiyor
Türkiye referandum denilen bir oyuna giriyor yıllar önce altmışdokuz kuşaklıların başlattığı hareketti yabancı dış politik güçler Türkiyenin statrejik ve siyasi öneminden dolayı ele geçirmek için altmışdokuz kuşağını bu onurlu hareketini kullanarak ülkemizi bölmeye çalışmaktadırlar ama istedikleri sonucu alamayınca şimdide referandum denilen bir bölme yöntemini uygulamaya sokmuşturlar biz önümüzdeki referandum dönemi öncesindeki olayları takip edip ama genede hayır oyu verelim.Çünkü ülkenin anayasası dış politik güçlerin istediği gibi şekilenirse istekleriyle böleceklerdir kamplardan niye teröristleri yurdumuza soktuklarını sanıyorsunuz referandum sonrasındaki eylemlerinde kulanackları admamları ülkemiz içinde topladılar lütfen referandum günü atacağınız oyun bu binbir zorlukla kurulmuş ülkeye zarar vereceğini aklımızdan çıkarmayalım şimdiki ve daha önceki şehitlerimizin mezarında rahat uyuması için bu dönemde doğru karar alınmasını içtenliğimle diliyor ve söylüyorum.
Referanduma !hayır!
YORUMLAR
Makale demeye bin şahit isteyen bir yazı, olsa olsa söyleşi diyeceğim ama söyleşinin de hiçbir özelliğini taşımıyor. Neresinden tutsam elimde kalıyor yazı. Olmamış azizim. Biraz daha özenseydiniz yazınıza fena mı olurdu? Belki üslubunuzdan etkilenir "tak" diye vururduk "Hayır"ın üstüne.