anka kuşunun babası
Dinleyin dedi size neler anlatacağım,Anka kuşunun babası..Sandığınız gibi değil gördükleriniz,gördükleriniz gibi değil gerçek...siz ler sadece yaşadığınız zamanları algılayabilirsiniz.Çünkü ölümlüsünüz..Ölümsüz olsaydınız eğer kimbilir ne durumda olurdu evren..ölümlüyken, yakan ,yıkan ,hatta öldüren yok eden sizler,ölümsüzlüğünüzde .. düşünmek dahi istemiyorum..Bir kere ucu bucu yok ne düşüncelerinizin ne düşlerinizin ne görmeğe çalıştıklarınızın..Öyle çaresizsiniz ki ; bu çaresizliğinizi dahi çok şeymişsiniz gib algılıyorsunuz. Diğer bütün kuşlar hayır dercesine kanat çırptılar.."biz varız, biz varız , var olacağız... hiç bir güç bizi engelleyemez..geçmişi geleceği sonsuzluğu varlığı yokluğu hep biz ördük biz öreceğiz.."Anka kuşunun babası böbürlenmeyin dedi öyle..bildikleriniz bilmediklerininizin içinde önemsiz bir ayrıntı.Ayrıntılar tümün tüm güzelliklerini sunsada sizlere yine de yanıltıcıdır , yanıltıcı uçlardır ayrıntılar..
Tüm kuşlar düşünceye daldılar.Varolmalarının sonsuzluğunda..Uçtular uçtular uçtular düşündüler...Ayrıştılar bir yerde; Kimi ; Uçuyorum, o halde varım..Kimi; Var olduğum için uçuyorum dedi..O gündür bu gündür didiklediler bunu.. Halbuki çok önemsizdi.. Varlıkla yokluk ikiz kardeş kuşlardı..
28/07/2010 izmir..........
YORUMLAR
'Bir kere ucu bucu yok ne düşüncelerinizin ne düşlerinizin ne görmeğe çalıştıklarınızın.Öyle çaresizsiniz ki, bu çaresizliğinizi dahi çok şeymişsiniz gibi algılıyorsunuz! Çok etkileyici cümleler.Nıtche gibi yazmışsın! Var oluşumuza aşkla yaklaşmak için yazdığın şiirleride katarsak iyiki varsın bu sitede.
Nez
Kimi ; Uçuyorum, o halde varım..Kimi; Var olduğum için uçuyorum dedi..O gündür bu gündür didiklediler bunu.. Halbuki çok önemsizdi..
.................................
Bence çok önemli, uçtuğu için var olmaz, var olduğu için uçar kuşlar... ''Halbuki çok önemsizdi'' demeseydiniz o zaman farklı iki düşünce belirtmiş olacaktınız ki o zaman haklı olabilirdiniz... Bu düşünce tarzına klasik bir örnek vereyim isterseniz; düşünün ki kırmızı ışıkta bekliyorsunuz ve karşıya geçeceksiniz ama siz '' bence yeşil yanıyordur'' deyip karşıdan karşıya geçiyorsunuz, sonuç ne olur sizce? tabiki ölüm...
Yazını takip ediyorum, sevgilerimle Münir...