huzur için
Hiç kimse için, ‘senden’, kendimiz için, ‘benden bir şey olmaz’ dememeli, kimin ne yapacağı veya ne yazacağı hiç belli olmaz.
- Ne yaparsak yapalım, hepsi bir avuç HUZUR içindir.
- Yaşananlar, yaşanması gerektiği için yaşanır, altında veya üstünde bir şey aramak boştur.
- Boyun eğdirenlerde bir gün mutlaka boyun eğerler. Kimi boyun eğmek, kimi boyunları eğmek için gelir dünyaya.
- Nüfus arttıkça kalabalık arttı ama insan azaldı.
- Küreğe gerek yoktur, insan bazen kendi kuyusunu kendi tırnaklarıyla kazar.
- Gördüğümüz, duyduğumuz, bildiğimiz her şeyden sorunluyuz.
- Herkesin doğru kişisi, doğru yeri, doğru zamanı farklıdır.
- Tanrıya muradımızı almak için dua ederiz, (ister küçük, ister büyük) murat, murattır, bekleriz.
- İstemeyenin bekleyeni, beklentisi olmayanın istediği olmaz.
- Her gün fikir ve insan değiştirenler, hiçbir şeye sahip olamamış kişilerdir, fikirler kişiliği temsil eder.
- Ayakların yükünü hafifletmek gerekir çünkü o kocaman bedenleri taşıyan küçük ayaklardır.
- Ya çok konuşandan, ya da çok susandan korkmalı çünkü her ikisinin de ne zaman ne diyeceği belli olmaz.
- Gözlerini ne kadar açarsan aç karanlık koyudur renkleri göremezsin.
- Güzel yaşamak için güzel olmak gerekmez ama güzel olmanın bir dolu yolu vardır.
- İnsan neleri yapıp, yapamayacağını bilir, çevresindekileri de kendine göre seçer.
- Kendiyle yarışanlar, kendilerine kalır, birbirini geçemezler.
- Mucize denen şey, her yerde ve her şey dedir, olması için yeterince istemek ve kararlılık gerekir.
- Omuzun da ağlamak istediğin insan önemlidir, herkesin omzunda ağlanmaz.
- Kainat var olalı beri, hangi hayvan yaradılış özelliği dışında bir davranışta bulundu. Eşek, eşek gibi, kedi, kedi gibi, koyun, koyun gibi davrandı, insan ise bazen yılan, bazen tilki, bazen maymun oldu. Hayvanlar iyi ki insanlara uymadı, uysalardı onlarında hayvanlıklarından fayda olmazdı.
- Gelenler, gidenlerin, iyi ya da kötü, bıraktığı izleri silmek için savaşır. Gelen UMUT’ tur, giden BULUT.
- Meraklarımızdan ve sonuçlarından, yaptıklarımız veya yapmadıklarımızdan sorumluyuz. Sonuçta sadece bunlarla anılırız.
- Günün tekrarı nasıl yoksa o gün yapılan veya yapılmayanlarında telafisi yoktur.
- Verilen her EMEK önemlidir, karşılığı sadece, ya parayla, ya da sevgiyle ödenir.
Söylenen neye yarar, konuşan çoksa,
Kitaplar ne öğretir, okuyan yoksa.
Kaybetmek ne demek ki, kazanan toksa,
Ah şimdi elimde bir sihirli değneğim olsa…
NAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.