- 665 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KEŞKE
Niye bu kadar bağlanır ki sevdiklerine insan,canının acıyacağını bile bile.Niye bu kadar çok sever ve cömert davranır kalbini verirken.Bencillik etmez ve ayırmaz hiç kendine.Bir gün onların mutlaka gideceğini bile bile...
Keşke,ayarında sevebilseydik sevdiklerimizi.Bazı kareleri boş bırakabilseydik onlar boşalmadan.Kalbimizin birazını kendimize ayırabilseydik.Gidenlerin ardından hayata tekrar tutunabilmek için ve düşmemek için kalkılması zor uçurumlara,parçalanmamak için.Keşke,ayarlayabilseydik bazı şeyleri,ayarında sevebilsek ve ayarında nefret edebilsek.Yıkmadan gönüller kurabilsek.Ortada olabilsek bazen her şeye ve herkese.Bir tarafa yığılmasak ve bir cambaz gibi durabilsek dengede.
Düşünebilsek başkalarını da,kendimizi düşündüğümüz kadar.Keşke,keşkelerimizi çoğaltmadan azalan hayatın farkına varabilsek.Ve keşke;keşkelerin artık geçtiğini,onlara dokunamayacağımızı bilsek.Fakat;daha fazla keşke’lerin olmaması için çabalayabileceğimizin farkında olsak aynı zamanda.Keşke...
YORUMLAR
sizi anlıyorum ama ben artık sevginin dozunu ayarlıyabiliyorum
buna aşktan sevgiden vazgeçmişde denilebilir tabiki:))))))))
gerçekten sevmek acı vermiyor artık
peki ne yapıyor? gülümsetiyor
can yücelin bir şiiri vardır BAĞLANMAYAÇAKSIN diye
ilk okuduğumda bu şiirdeki gibi olmak istiyorum demiştim:)
sanırım epey yol katetmişim.
ama bir sorun var.ben her neyi itiraf edersem edeyim
durum aksi yönde işlemeye başlar:) neyse bu durumuda yakında halledicem
güzel bir yazıydı bana göre, konuyu çok beğendim.
ilgi alanıma girdiği için:) ve anlatmakta zorlandığım bir konudur bu
tebrikler güzeldi
selam arkadaş...
aşkın gözü gördür derler. görebilseydik aşık olmazdık zaten. bile bile ateşe atmazdık kendimizi. alev alev yanmazdık hasretle. ama sevince hasret bile güzel.. sevgiler....