- 845 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yarın Çok Geç Olmadan
Başta ikdidar,olmak üzere herkes şapkasını önüne koyup düşünsün.Böyle giderse belki buradan yazma fırsatımız bile kalmayabilir.Bir iç çatışmada hayatımızı kaybeder,yakılan yıkılan evlerden biriside bizim evimiz olabilir bilgisayarlarımızda bu yakılan malzemeler içinde olabilir.
Bu kısır çekişmelerden vaz geçin artık,tahrik etmeyin bu milleti,kurumları, ateşle oynuyorsunuz.Biz 12 eylül öncesine böyle gelmedik mi?İnatlaşan siyasiler çözüm bulunamayan terör ve seçilemeyen cumhurbaşkanı..
Bursa inegöl ve Hatay-Dörtyol da meydana gelen olaylara dikkat edin,bu güne kadar olan olaylardan çok farklı:Kürt kökenlilerin kahvede Türk kökenlileri bıçaklaması ile başlayan olaylar,POLİSLE TÜRK KÖKENLİ VATANDAŞLARIN çatışması haline dönüştü..YİNE HATAY-DÖRTYOLDA 4 polislerimizin şehit edilmesi ile başlayan olaylar,Önce BDP nin yakılması arkasından Kürt kökenli vatandaşların iş yerlerinin kundaklanması ve arkasından buraya iyi dikkat edin.Türk kökenli vatandaşlarla Polisin çatışmasına ramak kala durduruldu.Peki Devleti yönetenler ben buradan bir vatandaş olarak görürken siz bunu görmüyormusunuz,anlamıyormusunuz? yoksa 12Eylül öncesinde olduğu gibi yine bir akıl tutulması mı yaşıyoruz.Sayın iç işleri bakanı İnegöl olaylarından sonra verdiği demeçte"Poliste jandarmada kaymakamlarda izin kaldırldı,olayların üzerine şiddetle gideceğiz"Diye beyanat veriyor ama olayların derinlemesine analizini yapma gereğini duymuyor.
Sayın bakan bakın; burada bir kısım vatandaş artık polise güvenmez hale geldi hatta polisi kendisine rakip görmeye başladı..Siz teslim olmak üzere istanbula hareket eden Çetin DOĞAN paşayı bodrum havaalanında polisle göz altına aldırırsanız,vatandaşın da polise güveni kalmaz,yapmayın bunu,bu polisimize yapılacak en büyük kötülüktür.
Öyle bir noktaya doğru sürüklenmekteyiz ki;Sanki Kürt kökenli vatandaşlar Askere,Türk kökenli vatandaşlarda polise düşman hale getirilmek isteniyor gibi bir hava yaratılıyor.
Ülkeyi yönetenler aklınızı başınıza alın,ikdidarlar gelir geçer gider ama asıl olan TÜRKİYE devletidir,vatanımızdır.Bunu kaybettiğimiz an,kardeşliğimizi,dostluğumuzu kaybettiğimiz an her şeyimizi kaybetmiş oluruz..
Başta ikdidarı elinde tutanlar olmak üzere,herkes sorumlu hareket etmek zorundadır,aksi takdirde yarın çok geç olabilir..