Unutmak mı asla...
Unutamamışım... onca yaşananlara, onca zamana rağmen. Ne bu kadar beni sana bağlayan hala çözemiyorum. ama bildiğim tek şey var Seni Seviyorum. Benim için öylesine kötü bir alışkanlıksın ki tam bu sefer bitti dediğim anda tekrar tiryakin oluyorum. Alkol gibisin. İlk anda etki yaratmayan ama zamanla sarhoş eden bir tadın var. Ve ben içtikçe sarhoşluğum artıyor. Kurtulamıyorum. Ben benden gidiyorum. Çözümü yok bunu biliyorum. Bunu bilmek beni hem sevindiriyor hem de üzüyor.Sevindiyor çünkü bir ömür boyu kalbimde olacaksın hep yanımda, hep benden bir parçamda. Ama hep acıyacak hep üzecek bir parça...
Şu anda bir metro istasyonundayım. Biliyorum ki sende geçtin buradan. Belki durmadın ama geçtin bir şekilde. Mutlu oluyorum sen yanımda olmasanda aynı yeri paylaşmak güzel bir duygu.
Hayatımda bir tek sen yazdırdın bunları bana. bir tek sana yazmak içimden geldi. Demek ki ben bir tek seni sevmişim gerçekten. Sonumuz ne olur bilmiyorum ya da biz diye bir şey olur mu ama her ne olursa olsun seni sevmeye devam edeceğim. Ben burada da bir hatıra yarattım bitanem. Sensiz yine ama alıştım seni böyle sevmeye. Artık buradan her geçişimde gözlerimden bir damla yaş gelecek biliyorum. Kalbim sızlayacak. Ben bunlara da alıştım. Seninle son bir anı daha yaratacağız. Ama bu sefer yanımda olacaksın emin ol bebeğim...