berat'ımız ebedi olsun ♥
♥
selam^dan sonra..
bu gece ile ilgili beni meşgul eden iki şeyi sizinle paylaşmak istiyorum müsadenizle.. asırlardır süre gelen ve yeryüzünde mü’minlerce kutlanan özel gecelerden biri olan "BERATgecesi" bu gece.. ama nedense birileri ardına "kandil" ekini ilave etmiş ve (manası sorgulamadan) herkes tarafından kabul görmüş nedense..
bu gece hakkında yanlış gördüğüm bir şey daha var ki oda KADER olayının bazılarına göre sürekli değişiyor diye kabul görmesi..
kader olayı, rabbimizce "bir kerede" dilendi bitti.. hiç değişmemek üzere "yazıldı" bitti.. bu sebeple kaderin değişmesi, değişiyor diye düşünülmesi doğru değildir.. en azından ben buna böyle inanıyorum.. bir çoğu tarafından kabul gördüğü gibi, (senede bir v.s.) sürekli değişen bir olay değildir KADER.. bağışlanma faslı her sene için programlanmış olsa dahi bu KADERde böyle olacağı için "ta" baştan kaderde yazıldığı içindir..
ama böyle düşünenlerin "o" düşüncesiyle beraber, herkesin kaderinde ne yazıldıysa "o" açığa çıkacaktır kesin ve bunları yazmam dahi kader iledir, yani allah’tandır ♥
-
herkes gibi ben/de farklıyım, böyle düşünüyorum.. tabiki en iyisini, A L L A H bilir..
"b e n c e; yaradanla olduktan sonra her gün berat, her gece kutsal’dır ve her an özel ve güzeldir."
-
< BU GECE = KULLUK bilincine VARılma gecesi.
< BU GECE = DUA’lar aleminde ’YOK’ olma gecesi.
ve BU GECE;
< Feyizli bir gece olması sebebiyle ’Mübârek’ tir << KUL’a ÖZEL’DİR
< Günahlarının affolunması sebebiyle ’Berât’ tır << AF, KURTULUŞ’TUR
< İhsâna kavuşmaları nedeniyle ’Râhmet’ dir << BEREKET, HUZUR’DUR
-
sizinle bunu paylaşmak istedim, zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.. hepinizi seviyorum, hepinizden razıyım..
-
her gecemiz mübarek, berat’ımız ebedi, dua’larımız kabul görsün.. Onun sevgisiyle mutlu ♥ olalım..
_
Şahinde Hülya Kahraman/26temmuz2010
YORUMLAR
gülüm_se
dua'nın ömürü uzattığı doğru ama kabul edilmesi gerek ki, eğer ki dua etmek kaderinde yazılmışsa dua edersin ve nasip olduğunca sonucunu da yaşarsın..
aynısı sadaka içinde geçerlidir..
her ne kadar, herkese aynı seviyede konuşmak doğru değilse de kime neyin, nasıl ve nerden nasip olunacağını ancak yaratan bilir..
hatırlatman için teşekkür ederim, razı'yım..
sevgisiyle kalalım <3
güzel di açık laman sağ olasın
bu gece defterimizi sağ eline alanlardan eylesin rabbim
bu gece tüm dualarımız kabul olsun
gönünahlarımız af olsun
seheredek inen melekler yokmu isteyen vereyim yokmu dua eden kobul edeyim diyerek bu gecenin güzelliğini belirtmiştir
gülüm_se
rabbim, kendi'si ile ebeden mutlu olanlardan eylesin cem'i cümlemizi..
sevgisiyle, sevgimle kal ♥