- 777 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Şehire Adım Attığın Vakit
Seni bıraktığım yerde bulmak isterdim , hüznün koynuna girmiş , sarmaş dolaş olmuş bir halde değil!
Bir deniz kıyısına gittiğimizi düşün , imbat rüzgarları okşuyor tenini , denizin mavisi yansıyor gözlerine , güneş kızıla boyarken ruhunu!
Şimdi daha güzelsin…
Dalgaların yeni bestesi var kulaklarımızda , kimsenin duymadığı bir ezgi…
Sadece sen ve ben …
Sesimin en can alıcı sevecenliğiyle sesleniyorum sana! Buruk gülümsemeler yerleşiyor yüzüne.
Elimi uzatıyorum , boşluktan akıp gidiyoruz… Uzatıyorsun ellerini!
Avucunu aç !
Sana sahip olduğum bir parçamdan vereceğim , en değerli yarımdan ; mavi yanımdan! Onu hep sakla ! Sakla ki ; bakışlarına yerleşsin gülümsemeler , yüreğinde her daim var olsun dalgaların sesi , mavinin gizemi…
Önünde , kibrit çöpleriyle yapılmış bir yol!Herhangi birinin rüzgarıyla dağıldı dağılacak , pusulan yok yanında… Bir tek yüreğindeki mavi var , mavi…
Sol yanın günahlarından arındıracak seni , hafif bir sızı sonrası mavi filizler doğacak , her nerede olursan ol çıkacaksın düzlüğe…
İzsiz zamanlarının sona erme vakti… Issız dünlerini yakarak uzaklaş oradan…
Adımını bu şehre attığın vakit her şey değişecek , göç eden bütün kuşlar geri gelecek , dinecek mavinin özlemi… Dünlerinin yaraları kabuk bağlayacak ve düşecek birer birer…
Sen bu şehre adım attığın vakit…
Ser*can* Saraca ____ Mavigölge_____
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.