- 716 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AFORİZMALAR
.
Yalnızlıklarım kaçak içki hissi yaratıyor.Bir ergenin ilk içki akşamında kusması gibi yalnızlıklarımdan kurtulmayı isterdim.
.
Ustam küçük İskender’in davranışlarımı ele geçiren sözü"Sevda,bu gezegende çoğul hata"
.
İntihar eden şairler ve onların intihar tutkunu şiirlerinden oluşan bir antoloji olsa benim gibi birçok şiir tutkunu bu kitabı bir solukta okuyacaktır.
Bir çırpıda aklıma gelen intihar etmiş şairler:
Arkadaş Z. Özger,Nilgün Marmara,Kaan İnce...
.
Fatih Erkoç’un ustalığına yakışmayan bir benzetme çalışması."Ellerim bomboş"sevmek için öldürüyorum cinselliğimi..
.
İyi ya da kötü bütün şarkıların gerekliliğine inanırım.Kötü şarkılar olmasaydı içki masasında mezeye ne ortak olabilirdi?
.
Sevdanın cinsel mağaralarında cananı buldum can çoktan ölmüştü.
.
Eğer kendimi geliştiripte şair olabilirsem,elle tutulur umutsuzluğum adımın önüne geçip önce beni,sonra şiirimi tüketecek.
.
Ölüm üzerine kinayeli bir Sezen Aksu sözü"Hayat sana teşekkür ederim."
.
Umutsuzluğum gece karanlığında arttıkça günlerdir bekleyen bir kahvenin bulanık suyunda boğuluyorum.
.
S’on söz yerine;
İnsanlar daha fazla kitap okusaydı,sevmek bu denli zor olmazdı.
ömer