- 855 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
CANIM'A (2)
YİNE YAZIYORUM CANIM SENİN İÇİN…
KALEMİMDEN SAYFALARIMA DÖKÜLEN BU DUYGULARIMI TÜM ÇIPLAKLIĞIYLA NE ZAMAN OKURSUN BİLMİYORUM AMA YİNE DE YAZMAK İSTİYORUM.
SENİ SENİNLE PAYLAŞAMAYACAK KADAR ÇOK SEVİYORUM.BELKİ BU SÖZÜ DİLE GETİRMEK İÇİN ERKEN DİYE DÜŞÜNECEKSİN AMA SEVGİNİN ZAMANI,SÜRESİ OLMAZ Kİ GÜLÜM.
YILLARCA AYNI YASTIĞA BAŞ KOYARSIN BİR PARÇACIK BİLE SEVEMEZSİN,SADECE GÜNLERİ DEVİRMİŞSİNDİR FAKAT YAŞADIĞIN O EŞSİZ SEVGİYİ YILLARA SIĞDIRAMAZSIN.
SEN BENİ İSTEDİN BEN SENİ İSTEDİM VE BU YÜZDEN HAYATLARIMIZDA VAR OLDUK.ARTIK SANA UYANAN SABAHLAR KATIYORUM VE SENİNLE AYNI YASTIKTA HUZURLA UYKUYA DALIYORUM.
GÜLÜŞÜNÜN YARAMAZLIĞINI,GÖZYAŞLARININ MASUMLUĞUNU,BAKIŞLARININ TUTKUSUNU DELİCESİNE BİR AŞKLA YAŞIYORUM.
SENDEN AYRI GEÇİRDİĞİM ZAMANLARDA SANA ÖZLEM DUYAN BİR KADIN OLDUM BEN.SENİ HER AN YANINDA İSTEYEN SANA AŞIK BİR KADIN YARATTIN BENDEN.OYSA Kİ BU DUYGULAR BANA KÜSMÜŞTÜ. SEN BENİ BARIŞTIRDIN ONLARLA YENİDEN.
SENİ TÜM BENLİĞİMLE SEVİYORUM BEN.ÇÜNKÜ BENİ TAMAMLIYACAK TEK SEVGİSİN BU EVRENDE SEN.
BEN ÜRKEK YÜREĞİMİN NE İSTEDİĞİNİ BİLİYORUM.SIMSIKI SARILDIĞIM BİR BEDENDEN ZİYADE HUDUT,SINIR TANIMAYAN,DOKUNMAKLA DOYULMAYAN RUH EŞİMDİ BEKLEDİĞİM BENİM.İŞTE TAM BU YÜZDEN SENSİN TEK İSTEDİĞİM.
İÇİÇEYİZ VE BİR BÜTÜNÜZ BİZ.İKİMİZDE İSTEDİĞİMİZ İÇİN IŞIK HIZIYLA KARIŞTIK BİRBİRİMİZE.SEN BENİM İPEK TENLİ AŞKIM,HAYATIMIN ANLAMISIN.YAZDIKÇA KELİMELERİMİN YETMEDİĞİ SEVDAMSIN.KELİMELERİN YALIN,HARFLERİN SUSKUN,CÜMLELERİN EKSİK KALDIĞINI HİSSEDİYORUM SENİ SANA ANLATIRKEN,SANA OLAN AŞKIMI YAZARKEN…
İŞTE BİRTANEM SENİ BÖYLESİNE ÇOK SEVİYORUM BEN…