- 1218 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Vecizlerim 1... (Umut)
Kısa VECİZ sözlerim ve KISSA değerinde cümlelerimle içimdeki yağmuru sizlere de sunmak istedim.......
♥ Tebessüme dokunan düş, yüreğe ekilen gelecektir...
♥ Gidebilmek; gelmeyi başaracak cesur yüreklerin yaşam savaşındaki ilk galibiyeti sessizlikler içindeki ilk sesidir....
♥ Geç kalmış duyguların dehlizlerinde çıkar en gerçek savaş sesleri...
♥ Sabrın erdeminde bekler kışın ayazına değmiş kanatlar...
♥ Buzullarım yangınında ölümle dans ederken bir düş doğar sancıların ölüm odasından....
♥ Çıkmaz sokaklar görünmez duvarların umut zırhında açılır en muhteşem yollara...
♥ Suskular; yaşama dair atılacak adımların ilk durağı ile son durağı arasındaki anlam çizgisidir...
♥ Güneşe küsmemek için karanlıkla savaşmak yaşama duruşun ilk sınavıdır...
♥ Umut yüreği terkettiği zaman ölümün kokusu sarar dallarımızın kırılgan yerlerini....
♥ Çoğalırken çoğaltan yürek, yaşama sevincini umarsızca yeryüzüne ekendir....
♥ Sevgi ve umut; dağ çiçeğini hergün zirveye çıkıp elleriyle sulayan büyüten bir çobanın kalbinin sesidir....
♥ Toprak, kırık kelebek kanatlarının hüznünde bereketlenir umuda yeniden açacak goncalar için...
♥ Şükre değen duygular her zaman gonca güller gibi açar açar aydınlığa....
♥ Geçmişe selam geleceğe atılacak imzanın gücüdür...
♥ Bazen hikayeler anların kısacık duruşunda destansı yağmurlara teslim olur.....
MEHTAP ALTAN...
16.06.2009
YORUMLAR
onlar aşktılar gökgürültüsü,yağmurun ve toprağın sesine çoktan sığındılar
Mehtap ALTAN
teşekkürler lacivert...
Her bir söz altın değerindeydi, birini bile ayıramadım. Hayat gibi, su gibi, yaşamak gibi tebrik ederim gönülden.. Sevgilerimle..
Mehtap ALTAN
Vecizlerimin ilk serisi olan bu bölümü eklemeyi unutmuşum...
Eklemek istedim...
Ayrıca teşekkürler...