- 750 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Seviyorum'un Çıkışı
Bülbül, beyaz güle aşık olmuş. Ancak gül bülbüle yüz vermemiş. Her seferinde bülbülü terslediği gibi kalbini kırdığının farkına bile varmak istememiş. Her terslemede, istememede ve kalp kırma karşısında, bülbül güle; “seni seviyorum, senin için ölürüm, senin için her şey yaparım. Yeter ki beni sev, beni kabul et. Eğer sen olmazsan kimse olmaz ve olamazda” demiş. Ancak her defasında; gaddar, kalbi katılaşmış gül, bunu kabul etmemiş. Bülbül hep senin için ölürüm dermiş. Günler böyle bülbül için, azap dolu zindan gibi geçerken, bir gün yine bülbül aynı duygularla fakat, farklı umutlarla güle uçarak geliyormuş ki gülün paslanmış, katı kalbinin kirini çözemeyeceğini anlamış. Bülbül öyle severek gülü uçuyormuş ki, hızını kontrol edemeden, gülün dikenlerine çarpmış ve gülün dikenleri, bülbülün kalbine saplandığı gibi zavallı gariban bülbül oracıkta ölmüş. Bülbülün kanı, gülün köklerine dökülmüş. O günden sonra beyaz gül kırmızı gül olarak çıkmış ve aşkların simgesi olmayı başarmış. Ve aşkın maşuka ateşlice SENİ SEVİYORUM demek olmuş…..
YORUMLAR
Bilinen bir öykünün hatırlatması... Bazen hatırlamak güzel gerçekten. Yazınsal anlamda Mehtap Altan'a katılıyorum. Anlatabilmek ciddi bir yetenektir, hayalle zenginleştirdiğinizde kendi hikayelerinizi yazmaya başlarsınız. Okurlarınızın sizi özleyeceği ve arayacağı zamanlar dilerim. Saygımla... asran...
Teşekkür ederim.....
Fikirleriniz ve göstermiş olduğunuz yol güzel. Daha dikkat etmeye çalışacağım. Ve üstünde bir oynamaya yapmayı düşünüyorum....
Yeni biri öykü-roman-hikaye-bilim kurgu-dini vs karışım bir kitap yazmak istiyorum. Ve bunun gibi bir kaç küçük parça masal-hikaye-öykü karışımı yazılarımıda eklemek istediiğim için bunu ilk yazdığım gibi yayınlamak istedim.....
Okuyup yorum yaptığınız için, tekrardan teşekkür ederim....
Bu arada yazmayı düşündüğüm kitabın ilk sayfasını bu günün yayınlarım. eleştirilerinizi beklerim....
siverekli tarafından 7/23/2010 10:19:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Selma Özeşer
Bu hikayecik bilinen bir şeydir ananonimdir.
Siz,kendi yazdıklarınızı eklemelisiniz ya da alıntıysa yazınızda alıntalıdığınızı belirtmeniz gerekir.
saygılar