......
.....
YORUMLAR
Aleykümselam. Bir daha ki sefere benden de selam söyle emi. Foçadaki okey turnuvasında benim ortağım olmuştu Sedat, herkesi yenmiş, madalyayı biz almıştık. O beni mutlaka hatırlayacak. Çünkü yanlış taş atmayayım diye sürekli gözlerime bakmaktan gözlerimin rengini ezberlemiş olmalı.
Birde şu site meselesi, takılan sadece senin hanım değil ki, hepimizin eşi dostu bizlere takılıyor. Siz siteyle evlisiniz, başkasına ihtiyacınız yok diye serzenişte bulunuyorlar ama ne yapalım. Bizi neden anlamıyorlar ki, biz sitemiz ve arkadaşlarımızla mutluyuz.
Arkadaş adına yazılmış güzel bir yazı. Seni kutlarım sevgili Toynak...
selam ve sevgilerimle...
Sevgili dostum geçen bir yazında, Sedat'ın adresini vermiş ve "askerde yalnızlığını hissettirmeyelim" demiştin...
O günden beri haberleşiyoruz...Bir kaç gündür çektiğim mesajlar ulaşılamadan geri geliyor...Senin yazını okuyunca "ohhh" dedim.Sağlıklı, sıhhatli...Bütün askerlerimize hayırlı teskereler diliyorum...Senin Sedat'a olan sevgini, dostluğunu biliyorum.Rabbim ayırmasın...
Sevgi ve saygı ile...
Sedat kardeşimiz ve diğerleri hepsine hayırlı tezkereler olsun. İyi ki sizin gibi bir ağabeyi var.. Selamını aldım Sedat kardeşimin, bizden de çok selamlar ona.. Teşekkürler güzel paylaşımınız için. Mehmetçiklerimiz vatan borcunu ödeyip sağ salim gelsinler inşallah.
Saygılarımı ve selamlarımı sunuyorum.
Aleykümselam.Bir dahaki sefere bir selam da benden sevgili Toynak Sedata,zahmet olmaz inş.Güzel haftasonu dileklerine ihtiyaç vardı, hava yağdım yağacak babında, yağmasın ki haftasonu adalarda nefes almak istiyorum ,nem bir bunalttıki İstanbulu bildiğin gibi değil,sana da güzel bir hafta sonu ve hayırlı cumalar.
Sevgiler.
yine....daldın.......derinliğini bilmediğin sulara.....yine taş attın....ayağıma başıma.....sevgili toynak......benim yüzümden reytingin arttı.... şöhretin....arttı....ödüllerin çoğaldı...konumumu kullanabilirsin ama ruhumu asla....sedatın .komutanları ...seni tanırlarsa çocuğun teskeresi gecikir....hele sedatı öğleden sonra arama çünkü sen ne dediğini bilmiyor rastgele konuşuyorsun.....eksenin kayıyor....birde laz uşağının senin hakkında bazı söylemleri var....ilerde açıklayacağım....birde hakkında bir belgesel yapıyorum bilesin.....sedatıda özledik ya ...yazınmı ehhhh idare eder....öpüyoprum.....