Seni Seviyorum
’’Seni seviyorum’’
Sokak aralarında üç kuruşa bedenini satan bir fahişe gibi, artık anlamını yitirdi..
Belki de daha kansız eylemlerin içine girip sevgisizliği anlamlaştırdı..
Lügatta yok artık böyle bir sözcük, hayatlar laçkalaşırken, dilde laçkalaştı. Kelimeler harflerini yuttu, manada değer azaldı. Yetersiz gelmeye başladığında kelimeler ifade de zorlandık...
’’Seni seviyorum’’ kirletildi..
Binlercemiz,
Yüzbinlercemizin tecavüzüne uğradı. Hiçbir zaman ayağa kalkıp kendini savunamayan zavallı ’’seni seviyorum’’...
Seni seviyorum ‘’ seni seviyorum’’
Bir gecelik serüvenlerin koynundan sabaha kalktığında, aynadaki yüzüne bakmadan koştu banyoya, yıkadı tüm harflerini..
Seni belli olan sevgisiz bir ’’seni seviyorum’’..
Yeni bir gün için uyanmadı, tüm gün uyudu. Geceleri çalışıyordu artık..
’’Seni seviyorum’’ yine yollara düşmüş dediler. Parlak ışıkların altında maskelenmiş bir sevgiyle seni seviyorum dedi kulaklara..
Bazı diller susup yasak koydu sevgiye, düştüğü bataklıktan kurtarmaya çalıştı. Ne yazık ki söyleyemediği seni seviyorumların esiri olup, tüm sevgilerin lanetiyle sadece kendilerine söylediler iki kelimeyi..
FOTO: Çingene
YORUMLAR
’’seni seviyorum’’sözcüğü..Yüzbinlercemizin tecavüzüne uğradı. Hiçbir zaman ayağa kalkıp kendini savunamayan zavallı ......
sevgi;şöyle dedi.
yorgunum..!
yoruldum..!
yordular..!
Ve beni yeniden yaratacak sözcük aramaktan Yorgunum ....
...harikaydı çingene
baki ceylan tarafından 1/11/2011 10:07:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
ben söylenil ip kirlenmiş sevgilerin deyil söyleni leme yen ve hiç bir zaman söylenilemiyecek seni seviyorum diyemiyenler lere de üzülürüm haklısınız seni seviyorum demek kirletildi fakat sevgi sözünü hiç kulanamayan korkaklar içinde bir yorum yapın lütfen
HİSLERİNİZ HER DAİM MUTLULUK DOLSUN SAYGILARIMLA
yaşlandım artık
ben söylenil ip kirlenmiş sevgilerin deyil söyleni leme yen ve hiç bir zaman söylenilemiyecek seni seviyorum diyemiyenler lere de üzülürüm haklısınız seni seviyorum demek kirletildi fakat sevgi sözünü hiç kulanamayan korkaklar içinde bir yorum yapın lütfen
aynen katılıyorum...seniha hanım cevaplamamış ama ben cevapladım sayın...
selam ve saygılar...
Sevmek de sevimek de bir ihtiyaçtır. Ekmek gibi, aş gibi; fakat sadece laf olsun diye söylenen seni seviyorum sözcüğü, diğer boş söylemlerimiz gibi havada asılı kalır.
Yürek sesinizle haykırarak bir kez SENİ SEVİYORUM derseniz, bu sözün duyulmamasına imkan yoktur. Duymayan kişi ya sağırdır, ya da kalpsiz. Sevgi üzerine yazılmış, güzel bir yazı tebrikler...
sevgilerimle...
" seni seviyorum"
Size katılıyorum...O kadar çamura bulandı ki "seni seviyorum"lar. Henüz tam tanımadan, iki günlük ilişkiler, arkadaşlıklar, dostluklar, sevgililer "seni seviyorum"u bir çırpıda kullanıveriyorlar. Bu kadar mı ucuzladı "seni seviyorum" demek?
İki gün sonra ne oluyor peki? Sevgi yerini hemen nefrete bırakıyor...
"SENİ S EVİYORUM" bana göre çok değerlidir, düşünerek söylemek lazım ki,ömürlük olsun...
Sevgilerimle...