Elif'e mektuplar-7 /'' ...beni istemeye geleceklermiş..'''
Tarih:09 Haziran 2009 Salı 20:16:56
RE:
selamünaleyküm hocam..
( 6/9/2009 )
---------------------------------------------
hocam nasılsınız iyisinizdir inşallah..yazamıyorum size ne zamandır...ama merak etmeyin hocam aynen devam ediyorum her şeye..
ama artık öyle bir değişiklik oluyor ki bunu dillendiremiyorum..
geçen hafta çok kötü şeyler yaşadım...yaşadığım ne varsa hepsi bir bir yüzüme vuruldu..o kadar kötü oldum ki..hem de bunu bana söylemeye hakkı olmayan biri...tek söylediğim laf...ben kimseye hesap vermek zorunda değilim Allah tan ve ailemden başka dedim...ama içimdeki ateşi anlatamam hocam..hiç bu kadar ezildiğimi aşağılandığımı bilmiyorum hocam..bu kişi de reddettiğim insan hani anlatmıştım ya hocam size..bilmiyorum neden bu kadar lafı işittiğimi...ama çok korktum,eve gelene kadar ağladım..
evet hocam ağladım...kalbimi hissettim bu kez...ne zamandır ağlayamıyordum hocam hem sevindim hem ağladım..
şimdilerde daha rahatım hocam..etrafımda kim varsa teker teker yok ediyorum. Uzaklaşıyorum, beni günaha itecek olan her insandan kurtulmaya çalışıyorum..
söylediğiniz duaları okuyorum hocam..esmalardan her gün tespih çekiyorum ,af diliyorum...
n’olur siz de bana dua edin..
ayrıca hocam yakında beni istemeye geleceklermiş..ben ne diyeceğim, ne söyleyeceğim hiç bilmiyorum. bana bir yol gösterin hocam..bir bayan gelmiş beni görmek için..beğenmişler..ben kim olduğunu dahi bilmiyorum hocam.ne olur bana yardımcı olun..dua edin hocam...
*************
Selam üzerine olsun kızım Elif;
Okuduklarının tecellisi hemen başlamış...Ağlamayı öğreneceksin demiştim...Yüreği taşlaşanlar ağlayamaz.İnsan olan,hakk’a yakın olan,ne olduğunu,kimliğini fark eden ağlar.Hatalarına ağlar,allahın lütuflarını fark eder ağlar.Yoksul görür haline ağlar,varlıklı görür davranışına ağlar.Ağlayan insan enpatiyi öğrenmiş demektir.Kalp sahibi olmuştur..
O rahmet sıfatını öne çıkarıp dertlerine veya başka bir kulun haline ağlayınca Allah’ta ona merhamet eder.’’Rahmeti olmayana rahmet edilmez’’ hadisi şerifinde olduğu gibi...
okumaya devam ettikçe daha ne haller yaşayacak, göreceksin.geçmişimdeki ben hastaymışım,o ben,ben değildim,diyeceksin.
Zikrin insanı nasıl değiştirdiğini fark edince diğer huylarını da değiştirmek için yeni zikirlere niyetler edeceksin.
Sen kendini düzelttikçe Allah sana yeni ve tertemiz bir çevre verecek....Mutlu olman için her yönünden yardımlar göreceksin....
İnşaallah gelen insanlar iyi birileri olur da doğru bir evlilik nasip olur...Senin yaşında bir genç kadın için evlilik en mükemmel koruyucudur.Nefsin ihtiyaçları helal yollardan karşılanırsa o evlilik cennete kapı aralar.
Haramdan korunursun...
Gelenleri güzel karşıla,incele araştır..uygun bulursan ailenin yardımıyla ciddi ilişkiye,nişan ve düğüne yol verirsin.
Anne babanın rızası olmadan evlilik yapmanı hiç tavsiye etmem...
ibadetin ve zikrin herşeyden önemli.
kurtuluncaya kadar asla zikrinden taviz verme.Allahtan her güzelliği iste.
dualarım seninle.
selam en selame.