- 1297 Okunma
- 9 Yorum
- 1 Beğeni
GÜLDÜREN GAFLAR 2:))))
NEFİSE KARATAY
Muhabir: Nefise, Somali’nin baskenti neresidir? Karatay: Bu konuda yorum yapmak istemiyorum!..
HANDE ATAİZİ
"Bu tokat olayından sonra hayata bakış açım değişti, artık her şeye daha pozitif bakıyorum..." (Sevda Demirel’in canlı yayında tokadını yedikten sonra...)
PETEK DİNÇÖZ
"Savaşı istemiyorum tabii ki, beni çok etkiledi. Benim makyaj masrafım var, elbise masrafım var..."
ZEKERİYA BEYAZ
Zekeriya Beyaz: Şimdi, Sayın Cevizkabuğu... Hulki Cevizoğlu: Cevizoğlu efendim!
FATİH TERİM
"Seyretmedim, görmedim ama gördüğüm kadarıyla söylüyorum gol değildi..." (Adanaspor-Galatasaray maçı sonrasındaki toplantıda)
TANSU ÇİLLER
Belediye Zabıtalarına: ’Merhaba Asker!’
REHA MUHTAR
Reha Muhtar telefondaki adama fırça atıyor! - Bütün bunları nasıl yaptın ha? cevap ver? - Bakın efendim şöyle izah edeyim... - Sus konuşma, hala utanmadan izah ediyorsun.. cevap versene?! - ......?
MUSTAFA SARIGÜL
"Yiğidi öldürmek lazım, hakkını yememek lazım..."
OSMANTAN ERKIR
Şemdinli’den gelen 6 şehit haberi tam da eğlence programlarının canlı yayınlandığı saate denk geldi. Daha önce de benzer hadiseler geçiren Popstar Alaturka’nın sunucusu Osmantan Erkır, ne diyeceğini bilemedi. Canlı yayının da etkisiyle Erkır’dan şu tuhaf sözler döküldü: Bu eylemlerin yarışma ve şov programlarının yayınlandığı hafta sonuna denk gelmesi, bende acaba özellikle mi bu günler seçiliyor kuşkusu yarattı...
PINAR ALTUĞ
"Evet, bugün perşembe, haftanın son günü, yani bugünü saymazsak..."
VATAN ŞAŞMAZ
Ben, aşkı iki kişinin yaşamasından yanayım!..."
SİNAN ÇETİN
"Yani şimdi sizin annenizin bütün evliliklerinden elde ettiği toplam çocuk sayısı kaç?” (Film Gibi programında konuğa)
NÜKHET DURU
"Ses, bedende en geç yaşlanan organdır..."
SEDA SAYAN
"Bugün çok önemli bi konugum var ama önce daha önemsiz biri gelicek Safiye Soyman"
İSMET BADEM
İsmet Badem bir basketbol maçında seyircilerin arasına çıkar ve bir kızla röportaja başlar. Badem: sizin gibi güzel bayanları salonlarda görmekten çok mutlu oluyorum. Basketbola bu ilgi nereden? Kız: ben Efes kızlarından biriyim zaten. Badem: Aaa öyle mi çıplak değilsin ya tanıyamadım. Bu diyalogdan sonra anlatım masasında olan Murat Murathanoğlu ise: Ya İsmet bi de sana bu iş için para veriyorlar değil mi?
DENİZ AKKAYA
"Birçok arkadaşımın içime girmesine izin verdim ve ben öyle her arkadaşımı içime alan biri değilimdir!"
EMRAH
"Mozart dinlemiyorum ama Türkiye’ye gelirse konserine mutlaka giderim."
SEREN SERENGİL
Serengil: Telefonla bağlanan seyirciye soruyor; Sevgilin nereli? Karşıdaki ses: Kars Serengil: Doğu tarafı oluyor değil mi?
ŞENAY AKAY
"Beni kötü aletlerine emel etmek istiyorlar."
HÜLYA AVŞAR
"Teniste en iyi hareketlerden biri, topu fileyi yalayarak atmaktır. Ben yaptığım işlerde bu atış felsefesini benimsedim."
BÜLENT ERSOY
"57. Hükümet ‘tekno partiler’in açılmasına yardımcı oldu."
ERMAN TOROĞLU
"Bakirelik yalnız bayanda mı olur? Mesela hakemin bakiresi olmaz mı? Yani bozulmamış bir hakem!"
CÜNEYT ARKIN
"İstanbul’un 5’te yarısını gezdim."
POPSTAR ABİDİN
"Popstar, popstarlığı yaşayabilen herkes için popstarlıktır..."
YASEMİN BOZKURT
"Bence bunları bir kenara unutalım!.." (Annesiyle dargın olan bir kadına)
BEYAZIT ÖZTÜRK
"Eminem dünyaca ünlü bir grup biliyorsunuz dimi arkadaşlar!"
TUĞBA ÖZAY
"Cumhuriyet 1927 yılında ilan edildi."
ELİFNAĞME
"Bugün 10 Kasım Atatürk’ün 64. ölüm yıldönümün şölenlerle kutluyoruz
SABA TÜMER
"İçinde çok fazla parça var, kalın da bir CD zaten..." (Saba Tümer, konuğu Fatih Erkoç‘un 26 parçalık albümü hakkında BU yorumu yaptı.)
ÖYKÜ SERTER
"Evet, tüm bölgelerimizden puanları aldık. Sadece dış bölgelerimiz kaldı."
Not:O kadar çokki.Keyiflenelim düşünelim.
YORUMLAR
Gülmeyi özlemiştim Hülya dost... Paylaşayım Face'de, biraz gülsünler...
Emeğine, kalemine sağlık...
Şaban Aktaş tarafından 12/30/2010 12:02:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
HÜLYALVER
HÜLYALVER
Sevgimle Mehtabım.