****SEVDAM****
Vahşi akan derenin taşı yosun tutarmı? Yürek acımasa gözler ağlar mı? Dünya dönmese güneş doğar mı? sevgilim...
İnsan nefes almadan yaşayabilir mi? Nefesim yürek yangınımın alevisin,göz bebeğim yaşam nedenimsin sevgilim.
Can damarım, sensiz kalmanın düşünde bile sıtma nöbetleri geçirir bedenim.Uykuya tövbe ederim beynimdeki kabus dolu anların silinmesi için...
Sislerin dağları sardığı gibi sar,güneşin kurak toprakları yaktığı gibi yan,bülbülün gülüne baktığı gibi bak, bu senden hayata dair belkide son isteğim...
Ruhum kilitli sana anahtarsız kapı gibi.Gözlerim gözlerine vurgun,yüreğim sana tutkun bebeğim...
Seven aşığa ömür yeter mi?Şarkılar,şiirler tükenir mi?Aşık olan gönül,ferman dinler mi?sevgilim...
Aylar geçmiş,yıllar geçmiş ömür tükenivermiş umrumda mı sanki.Dünya yıkılsa,dağlar taşlar yerinden oynasa,hayatımın sonu gelmiş bile olsa da ,koşarım yorulmaz bu ayaklar senin sevgine doğru ırmak olur akarım sakın korkma sevgilim...
Bu can sana hayran, yoluna kurban,sevdamın ışığı aydınlatsın seni hiç durmadan.Canımın ta içinde damarlarımda kan ol dolaş,kesilsede koskoca bir yara açılsa da bir damla bile akıtmam yere,zerresinde sen varsın sana kıyamam sevgilim...
Yıldızımsın gökte parlayan,mehtabımsın üzerine yüzlerce aşk şarkıları yazılan. Papatyam-
sın ,yeşil çimenlerin üzerinde bem beyaz duran.Gül yüzlüm,gönlümde ki tek sızım SEVDAMSIN SEVDAM...
Yaradan bağışlasın seni bana.Doyamam bilirim ömür yetmez ki buna.Hüzün gözlüm,can özüm,biriciğim,sensiz bu dünya’da koca bir hiçim.Aşkından deli olmuş gönül nehrine akmış bi çare yüreğinim sevgilim.
Sevda limanına demir atmış bir köhne gemi bile olsam,dalgalarınla yaşat beni.Sevdanı ellerimde,sevdanı gözlerimde ,sevdanı yüreğimde hapset.
Öyle bir hapset ki tutsaklığım bir ömür sürsün.Sana olan sevdam son nefesimde bile şarkı olsun çınlasın bir ömür aşıklar kervanında.
sevdalı gönüllere sevgimle..
((((((((((((((gülden)))))))))))
YORUMLAR
AMAN ALLAHIM; BU NE FERYAD, BU NE FİGAN, BU NE ASK, BU NE SEVGİ, BU NE YAŞAMDIR BÖYLE.
BU NE SEVGİLİ Kİ BİR İNSANI BU KADAR AH ÇEKTİRİR, FİGAN ETTİRİR, DÜNYADA OLMAYAN SEYLERİN TASVİRİNİ BULDURUR.
BU NE SEVGİ Kİ, İNSANI BU KADAR YAŞAMA BAĞLAR, ONA HAYATIN KENDİSİNİ SAĞLAR, DÜMDÜZ OLUR, ENGEBELİ YOLLAR, AŞILMAZ VE "DÜNYANIN KAZIĞI" DENİLEN DAĞLAR.
BU NE YAŞAMKİ, MUHTEŞEM AŞKI KENDİNDE BARINDIRIR,
BAKIN BEYLER BAYANLAR, BU AŞK VARYA BU AŞK, AHİRETTE VE HARİCİNDE NE VARSA ARINDIRIR.
not: savran yazdı
Sevda limanına demir atmış bir köhne gemi bile olsam,dalgalarınla yaşat beni.Sevdanı ellerimde,sevdanı gözlerimde ,sevdanı yüreğimde hapset.
Öyle bir hapset ki tutsaklığım bir ömür sürsün.Sana olan sevdam son nefesimde bile şarkı olsun çınlasın bir ömür aşıklar kervanında.
gülden bacım, bu ne büyük sevdaymış öyle...dillere destan olacak nitelikte...harika bir anlatım...güzel duygular...istenilesi bir sevgi...yüreğinden sevgi eksilmesin...kutlarım..sevgilerimle...