- 2023 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Güne Merhaba!
Gününüz aydın olsun..Bugününüzü her günden farklı kılın..Güne merhaba diyerek başlayın..
Ne mutlu yataktan kalkabildik..ne şanslıyız ki, nefes alıyoruz..Şükürler olsun ki, aklımız başımızda..bu ne büyük bir hediyedir ki, her şeyi görüyor, tutuyor, tadıyor, zevk alıyoruz..
Bugün, önce şükrederek başlayın gününüze..Şükredin ki elinizde olan herşeyin kıymetini bilesiniz..Olmayan şeyleri dert etmekle elinizdekilerin kıymetini bilemeden gününüz elinizden kayıp gider..
Bir bankanın önündeki kuyrukta beklerken, en arka sırada durduğunuzda sıkılıp" bana sıra ne zaman gelecek?" diye söylenirsiniz, ama bir de bakarsınız ki, işiniz bitmiş, dışarıda başka bir işinize, koyulmuşsunuz bile..Hayat da aynen öyle.. zaman bir su gibi akıp gitmiş kuyruğun en sonundan en başına gelmiş, buradaki işiniz bitmiş,"daha kendime hiç bir şey yapamadım ki" deyivermişsiniz..Ama, çok geç olabilir...
Bugünü kendinize ayırın..çalışıyor olsanız bile..Sabah aynada kendinize bir bakın..Daha bir özen gösterin kendinize..Farklı bir şey yapın yüzünüze, saçınıza, bayansanız makyajınıza..Gülün herşeyden önce..Çalışıyorsanız, işe giderken trafikle boğuşmayın..Takın kulağınıza kulaklık..dinleyin güzel bir müzik..Kendinize bir hediyedir, güzel bir müzik ziyafeti..Evdeyseniz koyun bir cd..elinize alın bir kahve,gazetenizle beraber, ama mutsuz etmeyin kendinizi..Bütün bu yaşananlar iyi bir şeyin başlangıcı olacak diye düşünün, okuduklarınızı..Bir dostunuza gidin, bir yaşlının ziyaretini yapın, deniz kenarında martıları seyredin, bir sinemaya gidin, parkta çocukları izleyin, fotoğraflarını çekin..Yapacak o kadar çok şey varki..seçin birini..Hiç bir şeye söylenmeyin bugün..
Yoksa yaşadığımız şu günlerin travması daha fazla olur..Hiç olmazsa bir gün kendiniz için birşey yapın..Günü kendinize ayırın..
Göreceksiniz ki..bugün harika bir gün olacak...
Güne merhaba,
Merhaba dostum sana da.
Çiçeğe, böceğe merhaba,
Merhaba toprak ana.
Sen, kendini sev,
Sev işini, eşini.
Sen mutlu ol ki,
Mutlu olsun, etrafın.
Hayatın kuralı bu,
İyi düşün iyi ol.
Yaşamın amacı bu,
Önce sevgiyi bul.
Vakit ayır aşka,
Sev ki, sevilesin.
Bu dünyanın işini,
Zaten bitiremezsin..bilmiş ol..
YORUMLAR
Bir bayır ki çıkmak her yiğidin harcı değil.Dönem dönem çıkarım o yolu...Çıkarken kendime telkinde bulunurum, bu ne büyük bir nimet ne kadar şükretsen az!...Ve yanımdan geçen bir sürü araba, takılıp kalmam onlara, onların arabayla zorlandıklarını ben şükrümle kolaylıkla başarıyor olmam güçlerin en büyüğünü sunar bana...Yazınız da bunu buldum bir kez daha bayırı çıkmanın güzelliğini yaşadım...
Sevgi saygı en nihayetinde tüm güzellikler sizinle olsun...
feray soydan
Sevgilerimle
Feray'cığım güne gülümseyerek bakmanın keyfi bir başka
Hayatı güzel görmenin ve sevmenin güzel yazısını büyük bir keyifle okudum
Mutlu , bol enerjili günlere.. seni ve bu pozitif yazını tebrik ediyorum..
sevgimle kal..
canandemirel tarafından 7/22/2010 11:53:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
feray soydan
sevgimle kal
güzel bir yazi okudum emeginize yüreginize saglik..:) anlatiginiz düsünceyi savunanlardanim en mutsuz animda aynaya baktimda bitkin dökük isem dahada üzüntüm artiyor.. herseye ragmen günük bakimi yapip gülümseye biliyorsam hayata yasama sorunlara direncim bir okudar artiyor :):)
feray soydan
Sevgilerimle
Enerji depolandım adeta. Nefis bir yazıydı. Tebrikler. Sevgilerimle...
feray soydan
sevgilerimle