- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
aşk nedir?
acaba hanı cok sewıorz ya asıqız dıyoruzya; bu bızım beynımızde tasarladqmz bırsey mı ? sevgı olmadan ask olmaz dıyolar pekı sevgımizi beynımızdemı tasarlıcaz? sevgi dussuncelerden olusan birşey degil mi? peki dusuncelerımzden kaynaklanıyorsa, dusuncelerde beynımızde sekıllenıyosa sevgının temelı beyınmı ? sevgının temelı beyınse neden sevgının sımgesı askın sımgesı kalp oluoyorda beyın olmuyor? insanların diger varlıklardan ayırt edıcı ozellıgı olan dusunebılmesıdır.insanlar ruh saglıgı bozulunca dusunce sısıtemıde coker we kımsenınn basına gelmesını ıstemedım bır sey delırme belrteler ortaya cıkar...pekı aklı dengesını kaybetmıs ınsanlar asık olabılrı mı ? olamazlar.. cunkı dusunemezler ..cunkı beynlerndekı sıstem cokmustur.bunlara bakacak olursak ask we sevgı zaten ayn ı seyler beyınde biter dusuncelerımızden ıbarettır..eger yasayablıyorsak allaıhn bıze werms oldugu ruhun bedenden cıkmamasıyla ve kalbımızın calısmasna borcluyuz..eger bunlar tersıne ooldugunu dusunursek öluruz..ask we sevgı denen hıcbırsey kalmaz, bıter yok olur.. onun ıcın ask bır dusunce bırlıgıdır iki ınsann dusunce yapıları uyursa ve bu ınsanlar arasnda hoslanma dedıgımız sevgı belırıtısı oratya cıkar we aska donusurz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.