- 957 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HUZUR YÜZLÜM......
Onca zaman kanuşamadık, görüşemedik ama bil ki, senden azalacağıma, sana çoğalıyorum...
Seninle herşeye rağmen bir bütünüz...
Bir elmanın iki yarısı gibi...
Hayatla ölüm gibi...
Hasretle vuslat gibi...
Birbirini tamamlayan iki parçayız.
Bil ki, seni düşünmediğim bir an, seni özlemediğim tek bir saniye yok.
İçime kazınmış sevdan, silinemez asla. Bu deli gönül sana sevdalı, sana hasret, sana hasta...
Bazen o hasret bir çağlayan giibi büyüyor, yüreğimi, sana verdiğim sözü dinleyemiyor ve coşuyor.
Gözlerimden İstanbul’un 1 günlük su ihtiyacını karşılayacak kadar çok yaş akıyor.
Sana söz verdim, ağlamayacağım, hep güçlü olacağım diye ama arada bir bu gel-gitler olmasa, dayanamam huzur yüzlüm.
Sensizlik içimi kavururken, içimdeki kasırgada üşürken, elimde değil.
Başkalarını gülüşümle, duruşumla aldatabilirim ama kendimi değil bitanem.
Sensizim. çaresizim ve hasretim.
’Güzelin’ seni feci özlüyor aşkım.
Seni hep seveceğim huzuryüzlüm.
masalmavi07
YORUMLAR
Sizi Tebrik etmek isterdim ama bu tebrigin sahibi bence özlediginiz kisi,siz onda verdiginiz degerin karsiligini görmese idiniz. Bu cümleleri kuramazdiniz :) ama,sevenide, sevilenide tebrik ediyorum. Cünki ask iki kisilik oynanan bir oyundur :) tebriklerrr aSk:):)
masalmavi07
yorumun için candan tşk.
çok kısa süren ama çok yoğun bir aşktı. kısa sürdü çünki ömrü yetmedi aşkımızı yaşamaya. 4 kez buluştuk ve kaybettim onu.6 ay sürdü sadece. ama dediğim gibi boşa yaşanan bir ömür yerine dolu dolu bir kaç saat bile ömre bedeldir.
sevgimle kal...
hüzünkiz
masalmavi07
evet candan sevdim. çok kısa ama yoğun bir aşk yaşadık. sonrası ölümsüz bir sevgi kaldı bende ondan yadigar. boşa geçen bir ömür yerine böylesine kısa ama öz bir aşktı işte. paylaşmak istedim...
sevgiler...
ne güzel böylesine sevilmek böyle güzel duyguları dile getirebilmek yüreğinize sağlık inşallah değer yaptıklarınıza allah yar ve yardımcınız olsun bazen beklemek güzel olur sonunda kavuşmak varsa inşallah herşey dilediğinzce olur
masalmavi07
sevgimle kalın.
masalmavi07
sevince hasret bile güzel arkadaşım.......kavuşmak mahşere kalsa bile....