.....
....
YORUMLAR
Sayın Öztürk ülkemizin geçmişte içine düşürüldüğü sıkıntılı günlerin acılarını yaşamış biri olarak duygularını satırlara dökmüş.Çok açık ve net olarak geçmişte bizi biribirimize düşürenlerin oyunlarına gelmeyeceğimizi,dökülen timsah gözyaşlarına artık hayır diyeceğimizi belirtmiş.Yüreğine ve kalemine sağlık.Birliğimizin ve dirliğimizin bozulmasına asla müsaade etmeyeceğiz..
SEVGİLİ TOYNAK , SİZİ AYAKTA ALKIŞLI/YORUM. BEN BU ANLATTIKLARINIZI YAŞLAMADIM BİREBİR AMA TAM ORTAOKUL DÖNEMİME RASTLAYAN DÖNEMDE KARGAŞAYI BİZZAT GÖZLERİMLE GÖRDÜM. SOKAĞA ÇIKAMAZDIK. HABERLERİ DUYARDIK. ŞU KADAR KİŞİ ÖLDÜ DİYE. TEBRİK EDİYORUM. SAYGILARIMLA CESUR İNSANLARI SEVERİM.
Yazıyı okuyunca "Ben de olsam aynı satırları yazardım." diye düşündüm. Otuz yıl sonra ne kadar da severlermiş (!) idam edilen gençlerimizi! Bedri Bey'in sözünü şöyle ifade edeyim: "Mizan terazisi kurulur bir gün/ Herkesin ettiği sorulur bir gün". Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti bunlardan kurtulmalı.
Saygılarımla.
çok şaşırdım ve gerçekten çok üzüldüm yazıyı okuyunca....
bu yazıyı okyabileceğimi düşündüğüm en son kalemlerden biriydi belki Secaattin abi....
bizim en yakınımızda da mhp tabanından ülkücüler var ama,hiçte böyle düşünmüyorlar abim...sanırım rahmetli Muhsin yazıcıoğlunu yeniden ve tekraren rahmetle anmak lazım...ki, onun davası gerçek bir halk ve ülkücülük davasıydı çünkü...
ve bu gün en bariz desteği verende yine onun yetiştirdiği soylu emektar dava arkadaşları...
çok şey var yazılacak ama belki hiç bir şey yazmamak en iyisi....12 Eylül"de Allahın izniyle halk bu cevabı verecektir halka çünkü..inş...
demokrasi kazanmak zorunda....saygı ve duamla....
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 7/21/2010 2:34:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Toynak
düşüncerlerine saygılıyım sevgili kardeşim ama bende böyle düşünüyorum...ben böyle bakıyorum olaylara...sevgiler saygılar..Allaha ermanetsin...
çok doğru demiş dost
bu sefer hayır
inadına hayır...
idamlara tanık hücreleri mekan tutmuş
bir yürek anlatmış gerçekleri yaşamış birebir her şeyi
öyle ya size ne hesabını soracaklardan...
az kaldı gardaş bu timsahların göz yaşları değil
gözleride kalmayacak ortada.
her dem saygı ve sevgiler ustam
Evet timsah gözyaşları
30 yıl öncesine ağlayanlar bugünün şehitlerine ağlamayanlar
Ertuğrul Günay babasının cenazesine gidememiş peki ya Haberal
Hüseyin Kurumahmutoğlu’nu 12 Eylül diktasının işkencecileri öldürdü peki ya Engin Çeberi kim öldürdü?Kimin diktasında yaşandı bunlar?
İşyerinden girmekteyim ama gece mutlak geleceğim.
Geldim yorgunluktan telef haldeyim.Teşekkürler Toynak yazıya ve sana saygımla.
Sevgimle Toynak.
HÜLYALVER tarafından 7/22/2010 1:15:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Yazar, 12 eylüllerin bir daha yaşanmaması, kardeşi kardeşe düşüren sorumlularından hesap sorulması neresi kötü.
Benim görebildiğim: (Sizi, yazınızı kasdetmiyorum.) İktidarda biz yoksak, ülke çıkarları adına parmak bile oynatmayız mantığı. (Bahaneleri de hazır...)
İktidara puan kazandırabilir düşüncesinle her yapılana muhalefet olma yanlışlığı. Oysa ki memleket ve halkın çıkarları söz konusu olduğunda, elbirliğiyle en güzel adımlar atılmaya çalışılmalıydı. Yıkıcı olmayan muhalefete bunlar puan kazandırırdı . Ve maalesef muhalefet günden güne eriyor bindiği dalı kesiyor. Postal seslerinden medet umuyor. Daha önce sempati duyduğum bu partilerden tamamen uzaklaştım. Bu millet herşeyi görüyor .Bu ülkede kavga etmekten başka, partizanlık yapmaktan başka hiç bir hayırları dokunmayanları da biliyor. Sandıkta da ne yapacağını çok iyi bilir... (1980 de sağ sol birbirine düşürüldü. İyi ki geldin 12 eylül oldu. Akan kan bir günde durdu. Şimdi de laik anti laik çatışması hızlı sonuç vermedi terör körükleniyor. Etnik çatışmalar kapıda. Dış mihrakların ekmeğine yağ sürülüyor. Oyunlar hep aynı, uyuyanlar hep aynı, bile bile bunlara alet olanlar aynı, değişen birşey yok...) Saygılar
ÜZÜMKARASI tarafından 7/21/2010 10:49:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Toynak
12 eylüle geline;bilimyorum yaşadınız mı ziverbey ve mamak konuk evlerinde..hiç hücrelerde kaldınız mı? bedeninize muhtelif yerlerinden 220 voltluk elektirikler verildi mi?isral askısı filistin falakası gibi oyunlara eşlikti mi genç bedeniniz..yada kızgın yumurtayı koltuklarınızın altına koyup haydi söyle diye sarıldılar mı kolllarınıza..? yada bir çuvalın içine bir kedi ile birlikte atılarak yuvalrlandınız mı merdivenlerden.? canından korkan bir kedinin teninde çizmedik yeri kalmamışken kuduz iğneleri yediniz mi..?
ne kadar kolaydır yaşamadan hüküm vermek...Bir davaya inanmak kadar güzel bir şey olamaz..Davasına inanmış devrimcilere ülküsüne iman etmiş ülkücülere selam olsun...düşüncemizi söyledik sadece katılandan da katılmayanda Allah razı olsun...12 eylülle hesaplaşmak bizim işimizdir...başkalrına ne.? kağıt üstünde sahte gözyaşlarıyla yapılan ajitasyonla dava arkadaşlarımı kandırmaya kimsenin hakkı olmadığını düşlünüyorum...yorumunuza teşekkürler..saygılarımla...
her renge her şekle giren bukalemunlar.....fırsatı kolla..... köprüyü geç hemen unut..... bu acı günleri yaşamış gardaşım......o kadar alacaklısınki..... bunlardan.....bilselerki çıkarları var kadavrandan...... yıllarca gömmezler..... ve dediğin gibi gözümüzü açtık..... kabusunu görmeyelim diyede hiç kapatmayacağız...kalemine kurban olayım.....BÜYÜK TOYNAĞIM BENİM.....