- 914 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
7 ŞEHİT
Hakkari’nin Çukurca ilçesinde terör örgütü PKK üyeleri ile güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmada, ilk belirlemeye göre 6 asker şehit oldu.
Alınan bilgiye göre, terör örgütü PKK üyeleri, Kayseri’den gelen birliğin bulunduğu Kavuşak köyü Hantepe mevkisinde konuşlu askeri birliğe saldırdı.
Saldırıya karşılık verilmesiyle çıkan çatışmada 6 asker şehit oldu, bazı askerler yaralandı. Bölgede operasyonlar devam ediyor.
Askeri birliğe taciz ateşi
Operasyonların yoğun olarak sürdüğü Türkiye’nin Kuzey Irak sınırındaki Çukurca ilcesi’nde bu gece saatlerinde bir grup PKK’lının askeri birliğe uzun namlulu silahlarla taciz ateşi açtıkları belirtildi.
Taciz ateşine askerlerin anında karşılık vermesi üzerine de çatışma çıktı. Çatışmaların sabah saatlerine kadar sürdüğü belirtilirken bölgeye çok sayıda takviye birlik gönderildi.
Hakkari kent merkezinde ise sabah saatlerinde yoğun bir helikopter ve ambulans hareketliliği yaşandı. Hakkari’de bulunan Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanlığı’na ait Fatih Kışlası’ndan çok sayıda helikopterin iniş ve kalkış yaptığı, ambulansların da Fatih Kışlası’na doğru gittikleri görülüdü. Çukurca ilçe merkezine yaklaşık 30 kilometre uzaklıkta bulunan Kavşak-Uzundere Bölgesi’ndeki askeri hareketlilikle ilgili henüz bir açıklama yapılmadı.
Van’da 1 ŞEHİT...
TERÖRÜ KINIYORUM...
BU BU AKŞAM BENİ EN ÇOK ETKİLEYEN VE ÜZEN BİR HABERDİR..VE HADDİM OLMAYARAK PAYLAŞMAK İSTEDİM...
YORUMLAR
Bu fidanların şehit oldukları saatlerde sayın başbakanımız içi çılk bir anayasa paketi için ülkücüleri kandırmaya çalışıyordu
nasılmı yalandan ağlama numarası yaparak
Sınırda vatan savunmasında kanını akıtan mehmetciğin akıttığı kan kadar göz yaşı dökmeyen bir insan 30 sene önce idam edilen bir kardeşimiz için ağlama numarası yapıyordu
Aklına şaşarım bu yalana inanacak bir ülkücü olursa bence o türkücüdür....
Bu vatan için bir çivi çakana saygılarımla.
yaşlandım artık
yaşlandım artık
DEĞERLİ ABLAM SİZ DUYARLILIĞINIZI GÖSTERNMİŞSİNİZ GERİSİ İLGİLİLERE KALMIŞ...TEBRİKLER...İNANIN BİR AYDIR NE TV..NE RADYO DİNLİYORUM...ZAMAN OLMUYOR.SADECE GÜNLÜK GAZETE OKUYABİLİYORUM.....SAYGILARIMLA...