- 1225 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Canım İnsan gördüğüne inanmalı duyduğuna değil .Bir çuval pirincin içinde taş çıka bilir onun için pirincimi atmalı yoksa o taşımı atmalı? Tabiki taşı atmalı birilerinin tuzağı diye düşünüyorum bu gibi karalamalar olabiliyor .Ama iftira ise çok günehtır.
Ben senelerdir kurslara giderim hiç olumsuzluk görmedim. Hakiki ALLAh' ı bilenden korkmayacaksın .ama her yerde tedbirinide alacaksın diye düşünürüm .Sevgiler Selamlar .ALLAH'a emanet ol.
hicbitmez
evet haklisin tabiki dediklerinde yorumunda.
ama giderek Allah korkusnun yitirildigini aleni bir sekilde görüyoruz.
bu olayi televizyonda izledim gizli cekim yapilmis.
genellememiz de dogru olmaz tabi evet.
sevgilerimle
Hakınızda var ama bu bardağın boş yanı.
Milletimiz ve Ülkemizde hep kötü şeyler olmuyorki. Oyle olsa herkes isyan eder.
Elbette çok olan yerede her şey olur. Yozlaşma da var ne yazık ki.
Bunu istemeyan ve mücadele eden sizin gibi isyankar, duyarlı yürekler de var.
Kaçamayız.
En az kötüler kada, hainler kadar cesur olup çarpışacağız.
Mevlam görelim neyler.
Neylerse güzel eyler.
Baki selamlar.
hicbitmez
ve haberlere bakmaktan kacinir oldum son zamanlarda.
kötülere meydani öylece bos birakmamak icin mücadele sart evet bencede.bazen insan duyduklarina inanmak istemiyor ozaman da bir anda epeyi isyankar olabiliyor.
cok tesekkür ederim degerli yorumlariniz icin
sonsuz saygimla selamlarimla
Ümit Yaşarın İki Kişiye Bir Dünya (Senfonik Şiir) inden bir dizesini hatırlamak lazım
_ '' kardeş değiliz diyorum inanmıyorsun, yalan bunca faziletler yalan, bizi bu ciğeri beş para etmez insanlar mahvediyor,
aldırma diyorum sana dünya ikimiz için yaratıldı, üç milyar insan iş olsun diye geldi yeryüzüne ''
Bir toplumu parçalamak için elbette pekçok değerine saldırmak, o değerleri yıkmak, bireyler arasında güvensizliği aşılamak gerek.
Bilinçli, planlı birşekilde yapıyorlar bunu.
Hiçbir konuda anlaşamayan siyasi liderler, söz konusu kendi gelecek güvencesi oldu mu anlaşıverdiler.
Artık ordu, onlar ne yaparsa yapsın, karışamayacak.
İyi de bu toplumu onlardan kim koruyacak. Bir öteki siyasi mi?
Saygı öncelikli sevgiler.
Hmm..
Biri denize cöp atti diye denize küsmek...
Bence olmamali, birileri Türkiye'de mantiga sigmayan birseyler yapti diye bosverip gitmemek mi lazim Türkiyeye,
anamiz-babamiiz yol gözlemyior mu sevgili Serpil
Sahsen yazdikalrinin coguna katildim, iyi düsünceler suistimal ediliyor orasi asikar ama vatanimi özlememek ve gitmemek gibi bir düsünce girmesin aklina..
Ki EZAN seslerini unutma, kilise canlari vurdukca insnain beynine burda ezan sesi insanlara huzur asiliyor öyle degil mi...
Yüregin kirilgan, kabullenemiyor belki ama magrur olup olmamasi gerken yanlislari düzeltme cabasina girelim hadi hep beraber.
Hersey yine vatan icin olsun olur mu?
Sevgilerimle her daim.
hicbitmez
nerede olsakta Ezan seslerini kimseler kulaklarimizdan silemez ama
insan bukadar da olmamali kendi ülkesine karsi sorumsuz.
artik özlem duymuyorum derken de inan ki abartmadim.
özlemekten cok gördügüm görüntüler yüregimi acitiyor.
herseyler bir cikar icine düsmüs.
ailem zaten burda Annem Babam kardeslerim ama gördüklerimiz gercekten pes dedirtiyor artik.
keske böyle olmasa ama güzellik adina hic birsey birakmadilar gibi.
hersey vatan icin olsun ama yürekten olsun Vatana yürekten baglilik yoksa görüyorsun neler oluyor.
tesekkür ederim yorumun icin
sevgilerimle sevgili Nar-i Cicek
Nar-ı Çiçek
Gönül istiyor ki elimize birakilan saf Türkiye temiz Türkiye geri gelsin
lakin iblisin oyuncagi olan aciz insanlar karartiyor cogu zaman umutlari
Fakat
dedgim gibi ve seninde dedigin gibi
yürekten olsun cabalar.
Bu arada benim anam-babam Türkiyede
gitmesem olmaz anam yolumu gözlemekte tandir ekmegi beni beklyior taze tereyagi bana ayrilmis:)
Umarim böylesi yasananlari birdaha yasamayiz insan olarak.
Duyarli yüregine sevgimle