- 1066 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK.........
AŞK,
içinde cennet bahçelerinin tuba ağaçlarını,
sarhoş edici meyvelerini,
define adalarının hazinelerini, parlak renkli mücevherlerini, patlayan volkanları,
köpüklü dalgaların danslarını
barındıran çekici ve büyüleyici bir olaydır.
Bu alana girildikten sonra şiddetli bir sarsıntı yaşanır,dünyanın var olmasında olduğu gibi.
Bu sarsıntı bir kişilik dünyayı yıkıp, yerle bir eder ve 2 kişilik dünya meydana gelirken, eski alışkanlıklar, benliğimiz yok olur.
O andan itibaren karşı taraf için fedakarlıklar, vazgeçmeler başlar.
Mutluluk elde tutulmaya çalışılır.
Bazen hüsrana uğrar insan, bazen de doruklarına çıkar aşkın.
Çok ca da acı çeker ama sevdiğiiçin herşeye katlanır, esiri olup sevdiğinin.
Acısız aşk yoktur.
Ne kadar acı çekmiş olunursa olunsun, yine aşık olunurken, bunlar hemen unutulur.
Aşkın ne zaman ve nereden geleceği hiç belli değildir.
Aşkın yaşı da yoktur, memleketi de, lisanı da.
Herkes sevilebilinir.
Bazen bir bakıştır kıvılcımı çakan, bazen tek bir kelime, bazende sadece bir kokudur.........
Aşkta mantık yoktur.
Bazen sebepsiz de sevilir.
Karşılıksız da.
Herkese aşkının karşılıklı ve mutlu olmasını dileyelim.
masalmavi07
YORUMLAR
Aşk evrensel bir konu..İnsanlık tarihi kdar eski,
Evrendeki her şeyi karşılıksız sevmektir AŞK
AŞK İÇİNDE KALALIM...
aşk insana acıdan başka birşey vermiyor bence yüreğimi kanatmaktan başka dünyamı almaktan başka birşey yapmadı bana hayata küstürmekten içime kapanmaktan başka hiçbirşey vermedi, belki sizinde dediğiniz gibi çok mutlu ettiğide oldu ama 1 verdi 10 aldı elimi verdim kolumu kaybettim yüreğimi verdim benliğimi kaybettim, aşk en büyük yaradır bence en büyük aşklar dahi derin acılara maruz kalır
Allah aşkına bu okuduğum kaçıncı aşk.( Allah aşkına derken bile aşk kelimesini kullanıyorum ) Aşk nedir aslında insanoğlu öyle böyle biliyorda aşkı yaşayamıyor.Yaşasada yaşadığının aşk olduğunu bile bilmiyor.Aşk zordur,zor bulunur.Yine de yüreğinize sağlık...
masalmavi07
yorum için tşk ederim. yaş itibarıyle zamanla yaşadığın aşkmı değilmi anlayabilirsin. gençken anlaşılmıyor haklısın. sende yazmışsın 'adı aşk' diye bir yazı. yazmışsın ama okurken bu kaçıncı aşk yazısı diyebiliyorsun.tşk yinede. sevgiler.....
Bir_Kucuk_Ask
Yine bir aşk makalesi çıksın karşıma ona da aynısı derim ki ben son yazılarımda artık aşkın rahat bırakılması taraftarıyım.
Neyse yanlış anlamaya mahal vermek istemiyorum.Emeğinize sağlık yine de.Ben keyifle okudum...