- 3087 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Oysa Yalanmış Her Şey
Oysa yalanmış her şey
Yaşadıgım onca güzel olaylar yalanmış.sana nasıl güvenmiştim oysa bana söylediğin.her kelimenin altında bir yalan yatıyormuş. Beni nasıl kandırdın benimle nasıl oynadın bunca zamandır bana seni seviyorum dedin.. peki buda mı yalandı hayatımda ilk dafa senin gibi birisini sevdim keşke sevmez olaydım bilmiyordum böle yapacağını sevmek bu kadar acız insanları kaldı ise eger ne dicemi bilemiyorum. Yakıp yıktın hayallerimi eger sevmek böle bir şey ise artık ben ne severim neden aşık olurum çünkü bana yaptıklarını düşününce kendimden iğreniyorum nasıl sevmişim senin gibi bir kurnaz birisini anlayamıyorum hala .. beraber kurardık hayallerimiz her günümüz birlikte geçerdi el elle tutuşur.
Göz göze gelir hayaller kurardık beraber evimiz olacaktı 2 de cocugumuz mutlu ve mesut bir şekilde yaşamayı planlıyorduk cocukların isimlerini birini sen diğerin ben koyacaktım.. davranışları bana güzellikleri sana benzeyecekti söyleyemediklerimizi gözlerimiz söyleridi. Bazen işte bunlar bizim hikayelerimiz di.. bi zamanlar ama artık hayal diye bir şey de yok olmayacakta sen yoksun olmayacaksında bu hayallerimin arasında belki bu hayalerim hiç gerçekleşmeyecek … çünkü senden sonra kimi nasıl seveceğimi bilmiyorum ben sana aşık oldugumu inanarak seninle birlikte hayal kurdum. Adı üstünde hayal işte hayalmiş her şey bana yaşattığın onca güzel olaylarından sonra hepsi yalanmış sana bir teşekkür borcum var bana adam gibi sevemeyi ve sevilmeyi öğrettiğin için kime aşık olunur.. anladım senden sonra….
Şimdi gidiyorum arkdamdan aglarsan ager bilirim ki bu gözyaşları timsah gözyaşlarıdır..sana elveda diyecektim ama sen elvedayı bile hak etmiyorsun ki güzelim ama k.i.b arkadaşım
RIZA YILDIRIM
Yorum yaparsanız Eğer sevinirim burada yeniyim.. begenilmese eger kaldırıım.. şimdi den tskler....
YORUMLAR
Yürek yarası bir başkadır..Ellerini tuttuğunuzu sanırsınız oysaki o çoktan gitmiştir. Bir elveda bile demeden yüreğiniz paramparça olur bu ani gidişle. Kırılan gururunuz mu yoksa yüreğiniz mi bunu bile anlayamazsınız. Oysa ki siz dağları devirmek isterdiniz onun için. Aşk başka bir duygudur yazmakla bitmez. Yazan yüreğe selam olsun.
RIZA YILDIRIM
hayaller kurmak gerçekten güzel ama bir de gerçek olsa ihtimalleri olsa ama olacagı ihtimalleri için hayal kurmamışsınız sevginin bürüdüğü güzelliklerine aldanmışsınız iyiki aldanmışsınız böyle güzel bir gerçeklerle dolu bir yazı yazmışsınız keşkeler olmasa yaşanınanlar yalan olmasaydı.... yada yaşanmasaydı diyemezsiniz seven pişman olmaz güzel bir anlatım acıda olsa yalanda olsa güzel yazmışsınız yüreginize emeginize saglık....... tebrik ederim....