BASINDAN ALINTILAR VE YORUMLAR
BASINDAN ALINTILAR VE YORUMLAR
"İslam dini Cihat dinidir, Cihat, Cihat, Cihat” Necmeddin ERBAKAN
Adama Mücahit diye diye Baklayı azından çıkardılar. Bu bir itiraftır. İslamı bir şiddet ve terör dini olduğu. Bazıları bu adam bunamıştır dese de yemezler.
*
Galiba biz çok önyargılıyız. 54. Hükümetin Diyanet İşlerinden Sorumlu Devlet Bakanı Mehmet AYDIN "Devlet kendisini yarı dini bir otorite olarak ortaya koymadığı ve din konusunda tarafsız kalabildiği müddetçe laiklik yararlıdır" "Ahlak dinden bağımsızdır. Bir insan herhangi bir dine bağlı olmadan ahlaklı olabilir." Helal olsun soyadı layık olmaya çalışan birisi.
*
Nüfusu çok olan ülke ne yapar. Çin seddini örer.
*
Basın bir çok gazetede ayni haber (01.04.2010: Sigarada domuz varmış. Nisan bir şakası gibi ama Nisan bir şakası değil. Sigaraların şarapla yıkandığını duşmuştuk. Bu yeni haberde domuz kanı ile yıkanıyormuş. Yıkansın zaten sigarada bir domuz kanı eksik. Bu haberin Müslümanlar korkutacağı yazılıyor, söyleniyor. Umarım bir vesileye neden olur. Sigara içmeler azalır. Sigara tekelleri üzülür ya boş ver. Onlar bir yerden çıkartır. Nasıl olsa sigaradan gelen parayı başka yatırımlara aktarıyorlar.
*
01.04.2010 Gözcü gazetesi haberi: ”Gebze de halka domuz eti yedirdiler”. Kardeşim nedir bu domuz düşmanlığı yahu.
*
- Tayyip çok geziyor
- Tabi gezecek adam pazarlamacı
*
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nu cahillikle suçlayan Arınç, “Birisi geçenlerde ’Recep Bey ekonomi bilmiyor diyor. Bunu Yunanistan’da söylerseniz başına taş yağdırırlar. İspanya’da bunu konuşursanız suratına tokat vururlar. ’Ekonomi bilmiyor’ demek cehaletin ifadesi olur dedi. Cumhuriyet Gazetesi 30.05.2010
Bence Arınç söylediğinde bir doğruluk olabilir. Dünyada hiçbir başbakan kısa bir sürede havuzlu villalar, kabarık banka hesapları, çocuğuna gemi almadı. Son haberlere göre, BİM zincirini de boynuna takmış. Bu da gösteriyor ki; ’Ekonomi bilmiyor’ diyen kişi yanılıyor. Ekonomi bilmeyen bir başbakan’a bunlar piyango’dan mı çıktı.