- 1867 Okunma
- 25 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
kutladık bu güne gelen yazıyı ,umarım bol bol zamanımız olur bizde oturup okuruz bu arkası yarınlar gibi yazılan güzel yazıları ve flim kareleri kopmaz kafamızın bir yerlerinden. O zaman anlarız mine'nin alın yazısını ve ruh halini oturup yazarız bir yorum daha
sevgimle
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Güzel bir öykü...Güzel bir başlangıç...Zaten öyküde layık olduğu yerde....
Mine hoca alıngan birine benziyor. Volkan bayan giyimi satan bir esnaf. Olur ya bir gün bayan müşterilerinden biri Volkan dan yardım isteye bilir. Bunu Mine duyar yada görürse Volkana kızmasın sakın...O zaman büyük bir aşk başlamadan bitebilir.
Umarım diğer bölümlerde ki kurgunuz böyle değildir...
Kutlarım... Selam ve saygılarımla...
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim.Sevgi ve saygı ile...
Gün gelir geçer ama yürekteki sevgi her daim kalır...Bu kadar seveninizden dolayı kutladım bende sizi...
Sevgi Salman
Bu, sitenin bana verdiği dostluk boyutu.Bir de şiir ve yazıları daha bilinçli yazmaya çalışıyorum.Öğretmenlerim çok fazla.Burada öyle güzel kalemler var ki, hepsi benim öğretmenim...
Nilgüncüğüm çok teşekkür ederim.Sevgilerimle...
Sevgili Sevgi, şu an Ankarada olduğumu biliyorsun. Aslında kimseye yorum yapmıyordum. Çünkü pc girmeye vaktim yok ama bu güzel yazıyı kutlamadan geçemeyeceğim. Çok güzel bir giriş yapmışsın. Emek verilmiş bir yazı ve hak ettiği yere asılmış kutlarım... sevgilerimle....
Ayrıca sayfandan duyurmak isterim ki, ben şu an Ankaradayım. Yarın ayrılacağım. Ankaralı dostlarım beni görmeyi arzu ederlerse msj atsınlar hep berabar bir yerde buluşalım.
Az sonra seninle birlikte değerli arkadaşım Ayten çıkrıkçıyı ziyaret edeceğiz. Ayrıca sana ve Ayhan beye çok teşekkür ederim. Misafir severliğiniz takdire şayandı. Hiç bir mazaret göstermeden beni misafir ettiniz.
Ben de sizleri misafir etmeyi çok arzu ediyorum. Bu şunu göstermektedir; biz sadece sanal arkadaş değiliz. Bizim sitemiz sanal değildir. Bizi değerli arkadaşlarımızla bir araya getirmekle ne güzel bir etkinliğe hizmet ettiklerini bizlere, bakarak anlayabilirler.
Yeni etkinliklerde yeni arkadaşlarla tanışmak dileğimdir. Sevgilerimle....
Sevgi Salman
Sen gerçeksin, Ayhan Sarıkaya, Bedri Tokul gerçek, Aysel Aksümer gerçek, Ayten çıkrıkçı ve Toynak...
Sadece bir hafta içinde görüştüğümüz dostlarımız...
Canım Ankara'da bir evin olduğunu unutma...Memnun kaldıysan ne mutlu bana...İyi ki geldin...
Sevgilerimle...
canım, iki gündür giremiyorum görmemişim. tebrik ediyorum seçkiyi ve seni. Sevgilerimle
Sevgi Salman
SELAM HERKESE,ÖYKÜYÜ DERLEYİP YAZANIN GÖNLÜNE KALEMİNE SAĞLIK DEVAMINI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.SAYGILAR
Sevgi Salman
OLDUKCA HEYECANLI okudum okudum bir çırpıda sonuna gelincee aaa dedim reklam arası gibi oldu ama bekliyorum sabırsızlıkla sonunu sevgiler gönderiyorum yazarıma ...günün yazısını kutlarım aynı zamanda...
sevgidamlalarim tarafından 7/19/2010 9:56:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Reklam arası çok az sürecek yarın devamı gelicek inşallah...
Çok teşekkür ederim...Benden de size kucak dolu sevgilerle...
sevgim saygım tebriklerim günün yazısına çok değerli yazarına...:)
Sevgi Salman
Harika bir yazı...
Seçicilerin seçimi çok yerindelikli.
Yaşamın içinde yaşam kokan bir yazı. Yaşam adına algılamalarla dopdolu nasıl olmasın ki içinde deniz ve martı tümcelerinin geçmesi bile bir mutluluk hatırlamasıdır…
Kutlarım.
Saygılarımla
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim
kutlarım arkadadaşım...
hak edeni hak ettiği yerde görmenin
güzelliğiyle.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
yeni öykünüz hayırlı olsun bakalım bizi neler bekliyor...
kutluyorum haklı aşarınızı...
Sevgi Salman
Sevgi'ciğim güne gelen öykünü tebrik ederim. Kalem eline çok yakışıyor. Başarılarının devamını dilerim. Sevgilerimle canım...
Sevgi Salman
Kaleminiz çok güzel...Öyküdeki kahramanlar iyi anlatılıyor..Bölümleri bekleyeceğim..Eline sağlık..
Sevgilerimle
Sevgi Salman
dolu yürek......zamanı olsa ps den hiç kalkmayacak.......devam edenler varken yenileri sırada....kalem sadece yazsın.....peş peşe devamı geliyor....kafasında çok şeyler kurulu.. büyük düşünüyor....o projesine geçmek için bence ısınma turlarında.... sade bir dil..... her yazısında olduğu gibi...... yaşamın gerçek kesitleri .......okuyucu olayların içinde.....durma sevgi hanım....çok hoş..... devam......saygılar
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
ilk bölümünü ilgiyle okuduğum
ve konusu hayatın içinden bu öykünün
devamı umarım çabuk gelir. zira daha
bitirmenizi beklediğimiz öykü ve yazılarınız var...
yine süper anlatımla okuyucuyu kendine bağlayan
bu yazını ve kalemini kutluyorum arkadaşım.
her dem sevgi ve saygımla
Sevgi Salman
Sevgi ve saygımla
Bekler olacağım yazınızın devamını...Sade bir dilin bu kadar güçlü dizeler oluşturması hayranlık uyandırdı...Sizi okumak zevk verdi...
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Canımm sağol...Aslında tek sayfalık bişey yazıyordum. Uzadıkça uzadı :))) Sanırım en fazla 3 bölüm olacak...
Sevgilerimle...