- 57923 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İHTARNAME ÖRNEĞİ (NOTER )
İHTARNAME
KEŞİDECİ : BAHRİ KABADAYI
Ada mah. Atatürk cad. Dilem sk. No:17 İMİŞEHİR
MUHATAP : İŞVEREN FABRİKA MÜDÜRÜ..VB
Seyran bağları Cam yünü fab. Eskişehir
1-11 Kasım 2001 de kadrolu işçi olarak girmiş olduğum fabrikanızda 19Temmuz 2010 tarihine kadar çalıştım.
2-Son bir yıla kadar çalışma bedelim alacaklarım düzenli olarak ödendi. Ancak son bir yıl içersinde çalışma bedelim önce aksamaya, sonra ödenmemeye başladı.
3-Alacaklarım olan toplam 6.680.00 (altıbinaltıyüzseksen) TL dir.
4-İş bu ihtarnamenin tebliğ tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içersinde; Tüm alacaklarımın TC Ziraat Bankası Kadıköy şubesindeki adıma kayıtlı İBAN NO TR91000.12345678999… hesaba yatırmanızı,
Aksi takdirde ilgili mahkemeye müracaatla Aleyhinize davalar ikame olunacağını ve icra takibat yapılacağını, bu uğurda sarf olunmuş ve olunacak mahkeme ve icra masrafları ile tutulacak avukat için takdir ve tespit olunacak ücreti vekaletinde keza şahsınıza ait ve raci olacağını ihbar ve ihtar ederim.
Sayın noter, Üç nüshadan ibaret olan iş bu ihtarnamenin bir nüshasının PTT vasıtasıyla muhataba tebliğini, bir nüshasının daireniz dosyasında hıfzsına ve tebliğ meşruhatını ihtiva eden üçüncü nüshasının tarafıma verilmesini talep ederim.
KEŞİDECİ
BAHRİ KABADAYI
İki bin on senesi, Temmuz ayının on dokuzuncu Pazartesi günü ilgilisi tarafından yazılıp okunan imza edilen işbu ihtarname altındaki imzanın şahıs ve hüviyeti gösterdiği Eskişehir merkez nüfüs müdürlüğünce verilmiş, 23/4/2202 tarih ve 988 kayıt, E08 seri ve 123456 numaralı fotograflı Nüfus cüzdanına göre Eskişehir ili İnönü ilçesi kaya önü köyü 12 cilt, 23 aile sıra, 19 sıra numaralarında nufusa kayıtlı olup, Baba adı Ali, ana adı Ayşen, doğum tarihi 15/8/1956, doğum yeri İnönü ve okur yazar olduğunu söyleyen 4455112233667 TC kimlik numaralı BAHRİ KABADAYI’NIN talebi üzerine bir nüshası PTT vasıtasıyla muhataba teblig olunur. 19/07/2010 (2010 yılı için)
İHTAR ÇEKECEKLERE BİLGİ NOTU:
1- Her şey noter yaparsa toplam 53, 26 TL.
2- Yazım bedeli 16,14 TL (KDV HARİÇ)
3- Olay ve yazacaklarınız Noter katibine yazdırırken herkes duyabilir, zaman kaybı olabilir.
4- Hem hızlı, zaman kaybı olmaksızın, hem ucuz, hem de başka konularda utanmadan sıkılmadan direkt ihtar çekebilirsiniz.
5- Yapmanız gereken bilgi notu dışındaki yazıları kopyalayıp WORLD ortamına yapıştırmak, gerekli tarih ve derdinizi düzenlemek kalıyor.
6- Daha sonra 10-15 gün sonra aynı bu sizde kalan yazının suretiyle notere gidip tebliğ tarihini arkasına mühürletip yazdırabilirsizin bu işlem ücretsiz.
7- Tebliğ tarihinden sonraki 30 günde itibaren Adli, İdari ve İCRA davalarını açabilirsiniz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.