Gecemin formülsüz kimyası
ben yine kayboluyorum.. kilometrelerim uzun benim gibi birbuçukmetre değil... gözlerim badem.. doğumum zeytin belki de... önümde bir kayık bir neşter... bacak arası namusumuz işte adlandırılan.. beynimde gizlediğim... bir riskim var önümde korktuğum adından kaçtığım... ama her seferinde yüzleştiğim... adam demişti... başak o tarlalarda risksiz... bi karakter çizmişim derinlerde derenmişim.. birkaç kişi bilmiş dereni en derinimde... kayıp sokaklarım kara 4 lerimde ... gece travestisi olmuşum yaşımın... cinsiyetim kadın... benzediğim londra büyüsü... aklım 1 aylık... ehh rengim de kısmi turuncu... az mı çıktım 6 kat merdiveni... az mı saldım o yukardan aşağı kendimi... gri kedi var oda da... yatak başlıksız yazım gibi yazmalarım gibi... kapalı telefonlara açım.. susadım... diyetindeyim ömrümün en acımasız yerinde... biri kapıp kaçsa içimi.. ne kaybolucam onla.. ne de onsuz... yasak aşkın kürtajındayım demiştim az önce.. lokal anestezim var... önümde perde... belden aşağım uyuşuk... zihnim karışık... uykusuz gecelerin papatyasındayım... gün ışığını kapayınca küsen güneşe aç.. gece ye susuz...
bir karışık ki sorma gitsin... karışmış suratlara ölüm... doğmamış bebeğe cennet... gidenlere cehennem... ben araftayım... sıkıştım kaldım aralara bi yerlere... ağır geliyor kapılarım.. kilidim yok anahtar mevcut... takip halindeyim sessizce... havlasam ısıramam... havlamasam ... sus mel dedim içimden... ses yok... baticon getirin hasta enfeksiyon kapmasın biraz da bepanthen merhem.. yara iyileşsin... nabız yok... solunum yetersiz... bağlayın şu kızı gidiyor...
zincir mi şart durmama ya da bi gölge mi?... hiç düşündün mü neden üç nokta... hastane köşelerinde nöbetçi asistanım... sevgiye bir o kadar amatör... sevgiye sınavım var kazanılacak... hayata karşı doçent... ölüme karşı profesör... test çözmem lazım günde bin beden bin soru... senin yatak odan kirlenmiş adam... benim yatağım hep siyah...
fış fış kayıkçı.. kayıkçının küreği
akşama fincan böreği...
hop hop eder yüreği...
....