- 2100 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK....
Hayat ; hani o dedikleri gibi acımasız mı gerçekten? insan nasıl başladıysa hayata ,
hayat yine öyle mi devam eder? yok mu değiştirmenin bir yolu? yok mu bir umut?
Sizce hayat kandırır mı kişiyi? Yaşıyorsun sanırsın, bu sefer oldu işte mutlusundur sanki. en mutlu olduğun anda en sevdiğin tarafından yıkılmak mıdır hayat? mutluluk bu mu?
Küçük şeylerle mutlu olmasını bilmek lazım hayatta. çünkü herkesin nasibi değildir; gerçek insanlarla gerçek duyguları yaşamak. mesela; bir çocuğun gülüşüyle...mesela; dostunuzun telefonunuza bıraktığı bir çağrı ile...mesela; kaçırdığınız dizinin tekrarının yayınlanmasıyla...
Aslında mutlu olabileceğimiz o kadar çok şey var ki... bunları görmek lazım. biriken küçük şeyler bir zaman sonra koca bir neşe olarak geri dönecek diye hayal edin mesela.
Karamsar olmayın bir kere.çünkü karamsar insan küçük mutluluklarla yetinmiyor.
Hep en güzelini yaşamak hatta mutluluğun doruğuna çıkmak istiyor.Her insan çok mutlu olacak diye bir şey yok değil mi? Bazıları daha az mutlu da olabilir.
Mutluluğu yakalamak istiyorsanız ; yalnızlıktan kaçın! karışın kalabalıklara! Size gösterilen yalancı tebessümlere sizde karşılık verin.Belki bir gün gerçeğini bulursunuz.
’’Yalnızken mutluyum’’ diyenlere çok aldanmayın.Çoğu insan söyler bunu.Fakat yalnız mutlulukta bir yere kadar değil mi?
Kendinizle fazla konuşmayın! cannızı yakar içinizdeki ses.Felaket tellalıdır o.
Yaşadığınız mutluluğun bir gün biteceğini haber verir size.Kuşkucudur çünkü o.
Sizi karamsar yapan aslında o sestir. Bu yüzden fazla başvurmayın onun düşüncelerine.
ŞİMDİ...
Daha önce sorduğum soruyu tekrarlıyorum:
’’Hayat; hani o dedikleri gibi acımasız mı gerçekten? ’’
Hayatı acımasız, çekilmez ve hatta nefes alınamaz duruma getiren yine biziz! Yaşamasını bilmiyoruz belkide. Ama belli yapılacak şey. Peki hala neden mutluluğun bizden uzak olduğunu düşünüyoruz? Mutlu olmaya yavaş yavaşta olsa yaklaşmak için yapılacak bu şeyleri gerçekleştirmekten mi aciziz yoksa? Öyleyse ne anlamı kalır yaşamanın?
Hayatta sönük kalmayın! Savaşın. Direnin.Yorulun ama sonunda kazanan siz olun.
MUTLU BİR ÖMÜR DİLEĞİYLE...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.