- 1322 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
*- OLAYLAR KARŞISINDA İNSAN
Olaylar karşısında durup oturup, onları kendi hallerine bırakmaktansa müdahale edip tavır almak ve taraf olmak en iyisidir. Tarafı olduğu konuda sonuç istediği gibi gelişmemiş bile olsa “Elimden geleni yaptım.” der sineye çeker ve yeni yollar deneme imkânlarını araştırır insan.
Çözüme yönelik çabalar kişiyi iyi kötü mutlaka bir yerlere ulaştırabilir. Oysaki olayların gidişatının kendi haline bırakılması ileride telâfisi zor bir takım sorunlar oluşturur.
Olayların kendi hallerine bırakılması çözümsüzlük demektir. Çözümsüzlük kargaşayı yanında getirir ki kargaşanın sonu kaostur. Kaos ise alt üst oluş...
RECEP AKIL
YORUMLAR
Bence de bir problem bir sorun ve olay karsisinda eli kolu bagli durmamak lazim.
Bir tavir takinmak gerekir.Hic olmazsa evet dediginiz gibi ben elimden geleni yaptim deriz.
Isterse istegimiz dogrultusunda olmasada sonucu.
Olaylari gidisatina birakinca yilan hikayesi gibi uzar.
Insan bakar ya devam ya da son noktayi koyar bir olay icin.Bu ne gibi bir problem olursa olsun.
Yalniz kararlilik sart ve realist bir bakista her zaman icin fayda vardir bir sorun karsisinda.
Gereksiz yere kafa yormaktan insani sadece gercekciligi alabilir.
Kisa ve güzel bir yaziydi.
Yüreginize saglik
Saygilarimla