- 746 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SİYASİ İÇERİK
Değerli EDEBİYAT DEFTERİ sakinleri,
Ülkemizde irili ufaklı yüzlerce şiir sitesi var. Bunların içerisinde en kaliteli, seviyeli olduğuna inandığım EDEBİYAT DEFTERİ sitesinde de zaman zaman şiirlerimi yayınlamaktayım. Ülkemizin bunca sorunu varken şairler “Fahriye ablanın eteklerine şiir yazmamalıdırlar. Ben; ekmeğini yediğim, suyunu içtiğim, beni okutan ve bu günlere getiren vatanıma karşı bir şair olarak vazifemi tam yapma gayretiyle, ülkemizin sorunlarını anlatan şiirler yazmaya ve milletimle paylaşmaya çalışırım.
14 / 07 / 2010 tarihinde (dün gece) GÜNEYDOĞU KAN GÖLÜ adlı bir şiirimi bu site dahil 20 şiir sitesinde yayınladık. Siteler içinde sadece EDEBİYAT DEFTERİ sitesi adı geçen şiiri “siyasi içerik” gerekçesiyle kaldırmıştır. "Bu milletin başına Türk’üm diyen gerekli" mısrasının neresi siyasi anlayamadım. İlki gerçekleştirdikleri için EDEBİYAT DEFTERİ sitesi yöneticilerini yürekten tebrik ederim.
Takdiri değerli şairlere bırakıyorum, herkese selam ve saygılarımla. Allaha emanet olunuz.
OZAN ERBABİ - KAYSERİ
YORUMLAR
şiir siyasetten uzaktır beyfendi... şiirin masumluğunu siyasetin kirli oyunları ile bütünleştiremeyiz...biz siyasi içerikli şiir yazmadık diye türklüğümüzden mi oluyoruz şimdi!!! aşk şiirleri yazıyorsak şehitlerimizi unuttuğumuz anlamına mı geliyor!! insan özgürdür ister fahriye ablanın eteklerine ister sevgilisine yazar... sizin iliklerinize kadar işlemiş bu denli siyaset şiirinde içene girerse işimiz var... teşekkür ederim...
uçmansibel tarafından 7/15/2010 1:12:46 PM zamanında düzenlenmiştir.