YORUMLAR
Sevgili Toynak güzel bir yazı... Tebrikler... Yalnız bir cümlen çok yanlış " Tacettin Yıldırım ve adamları" diyorsun.... Adamlarından kastın, ben isem ben Tacettinin değil senin adamınım...Seni tanıdıktan sonra Tacettin üç adım arkamızdan gelsin... Gözlerinden öperim... Selaümlarımla...
bizim valizleri ...kendi valizi ile karıştırmış....yozgat diye bizi yerköyde indirmişti......bedri ile ben gazinoda durumu düzelttik....ahmet sargın beyefendiyede....nasılsın sayın valim diye sarılmıştı....daha neler yaptıda anlatmak bana yakışmazki....ödülü üçüncülük değil bence birincilikti......öğlene kadar cin gibi......öğleden sonra.....evrim geçiriyor......bedri....ben......ansızın.....gizemli yürekle kent parkta kahvaltı yaptık....9 yumurta yedi....gelen garsona benim tabakta yumurtam yoktu deyince .....garson patronuna durumu anlattı....başladı bir tartışma....mide filmi çekildi....yumurtaların çoğunu çiğnemeden yutmuş.....rezil olduk...termal havuzdada tavuk gibi gıdaklıyordu....ahhhh toynak ahhhh ne seninle nede sensiz yaşanır.....gardaş....katıksız sek.....karadenizli.....
eMİNeYZAMAN
Allah sizi bildiği gibi yapsın :)
ANSIZIN
- Tavuk
- Sağ ve solu doğru gösteren pusula
- Saatin 12 olduğunu haber veren bir bir sistem
tacettin yıldırım
doktor .bir sürü..... testlerden sonra.....geçmiş olsun..... toynak hastalığı dedi..... tedavisi yokmuş....haklısın habib kardeşim.....yanımızda bulunduracaklarımız önemli vallahi...
Birkaç gündür Yozgat günlüğünü okuyorum sizden ve diğer dostlardan...
İnsanın orada olası geliyor elbette ...
Sarıkaya Yozgat küçükken gittiğim yerler ki Kayseri'ye çok yakın olduğu için...
Ama hiç bu kadar duygu dolu şiir şiir bahsedildiğini görmemiştim...
Sanırım bakan göz önemli gidilen yerin manasını anlatmak için...
Gidenlerin hepsi şiir yürekli insanlar olunca elbette o yerin en özel renkleri anlatılacaktır...
Sevgiyle...