YAPACAK BİR ŞEY YOK! (1)
……………….
Böyle gelmiş, böyle gider. Yapacak bir şey yok!
Düzen kurulmuş, ferman buyrulmuş. Zalim daha zalim, mazlum hakir görülmüş. Korkaklık cesareti yiyip yutmuş, zulme ses çıkarmak kimsenin işi değil. Çünkü böyle gelmiş ve böyle gider.
Bir düzen var. Ve o düzende zengin daha zengin… Fakir daha da fakir… Yolsuzluklar, rüşvet, adam kayırmalar ve hırsızlıklar yani koskocaman bir talan o düzenin vazgeçilmezi olmuş.
Dürüstlük para etmiyor bu düzende. Yiyen bir daha yiyor. Yemeyen gafil ilan ediliyor. Zulmeden zulme devam ediyor. Çöplerden beslenenler, saraylardan keyif çatanlardan daha çok.
İhalelerden devleti soğana çevirenler… Büyük rantlar…
Ve tüm bu yağma grubuna karşı ufak bir azınlık. Zaten yapacağın bir şey de yok. Yaparsan hırla kıyamet… Çünkü çoğunluk bunlardan yana.
Belli bir zaman sonra o ses çıkaran azınlık da o yağma grubuna ses çıkarmaz. Ve herkesin ağzında koro gibi ses: Yapacak bir şey yok!
Ve sonuç; bu zulme seyirci kalmak, namussuzlar kadar cesaretli olamamak.
VE HAK ETTİĞİN GİBİ YÖNETİLİRSİN.
YORUMLAR
Sayın Öztürk,umutsuzluk içeren yazınızı okudum.Osmanlı döneminde, asırlar önce şair Fuzuli de Şikayetname adlı eserinde bunları söylemiş ;"Selam verdim rüşvet değildir diye almadılar.Hüküm gösterdim faydasızdır diye mültefit olmadılar." Gibi.. Sonra ne olduğunu çok iyi biliyorsun. Osmanlı bitmiş.Göçmüş.Yeni Osmanlı özentilerinin sonunu Yüce Allah'ım inşaallah bana da gösterir. Size şu hususu belirtmek isterim.KÖTÜLER BİR MİLLETTİR VE BİRİBİRLERİNİ ÇOK ÇABUK BULURLAR. Ülkemizdeki iyiler zannetme ki azınlıkta kaldılar.Hala ezici bir çoğunluktadırlar. Ancak sesleri çıkmamaktadır. Bir sürü badireden de onların yüzü suyu hürmetine kurtulmaktayız. O zaman sorun nerede? diyebilirsin. İyilerin kötüler gibi biribirlerini bulamamasında olabilir. Yazının başında hastalıklı bir kalp elektrosu koymuşsun. O hastalığın çaresini bilen çok yetenekli doktorlarımız var. Yazında bahsettiğin hastalıkların doktorlarının da süratle ortaya çıkması dileğimle..Selam ve sevgilerimi sunarım.
Aslında yapacak çok şey var,bizim gibi düşünen çok insan var.
Ama işte o birazcık cesaret,özünde birleşmek,lider yetiştirmek,güvenmek olsa...
Ne güzel özetlemişsiniz,düşüncelerimize tercüman olmuşsunuz.
Saygılarımla.
Emine AYKUT tarafından 7/14/2010 5:02:25 PM zamanında düzenlenmiştir.