- 840 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAZ TATİLİM
Torunum Rüya’ya sözvermiştim; planlar kuruyor, beraber Tatil de neler yapacağımızı ve nasıl gezeceğimizin hayalini kuruyorduk Gemlik’te...
Ankara’ya sabah 6 da indik...doğruca kardeşim Gülbin’e gidip valizimizi bıraktık...kahvaltıdan sonra torunumla Keçiörene kaynımın oğlu Cem’in sünneti için gittik...
Sevinçle karşılandığımız söylenemez ama birkere torunumla gelmiştik. kahvaltı hazırlıyorlardı ve ben kahvaltıya kardeşim Gülbin bırakmadı dedim...Oturmadık sofraya ama çay ikramını geri çevirmedim. Kayınvalide neyse getirmişsin bir kere 1 geceden bir şey olmaz dedi...Sünnete katıldık..Nedense herkes bir çeşitti..Sünnet dönüşünde geç vakit olmuştu..Ben Çamlıca ya gitmek istediğimi söyledim Kaynım Cemal’e..Oda olmaz ne düşünürler gecenin bir vaktinde gidersen dedi..Onun evinde Büyük görümce, kocası ve 2 çocuğu kalıyordu..yani yer yoktu..karşı komşusu olan, bir akrabamızın evinde kaldık torunumla..
Çamlıca mahallesine sünnet düğününden sonra gittiğimizde kardeşim Gülbin piknik hazırlığı yapıyordu. ne olduğumuzu bile anlamadan aşağıya inmişti bile...Salim Bey arabası ile birlikte bekliyordu..bir emrivakiyle beraber yeni evlenen yeğenim Özgen ve kocası Umut’u Eryamandaki evlerinden alıp, kurtboğazı barajına doğru yola çıkmıştık bile...Belliki çok mutlu oluyordu kardeşim piknik işinden...yeğenimi gördüğüme çok sevindim o gün...
Ertesi gün tekrar keçiören’e gittik, yolda çok ateşlendi Rüya, her tarafı kıpkırmızı oldu..çok korktum..Kaynım Cevdet lere kayınvalideyi ziyarete gittik...yatıyordu, hastaydı..Torunum anneanne çok acıktım dedi..Yapımda hep bir çekingenlik vardır..Karşımdan beklerim bazı şeyleri..Kayınvalide; ne yapayım kızım benim evim değil mutfaktan peynir ekmek al yedir dedi..Ben ev sahibi olan Gelin bir hoşgeldin bile dememişken nasıl gidip mutfağından peynir-ekmek alabilirdim ki? Sesimi çıkartmadım..Daha sonra gelin Hülya oturduğumuz odaya geldi ve Kalk orada namaz kılacağım deyince birden kalktım..ben gidiyorum Anne dedim..Herkes telaşlandı birden..kalsaydın yemeğe dediler..Ben o davranışı hakaret olarak aldım ve gideyim dedim..Bu Keçiören’e son gidişim olacağını adım gibi biliyordum..Büyük bir market ten torunuma ne istiyorsan al kızım dedim..büyük bir poşet doldurduk..
Yağmur yağmaya başladı..Bardaktan boşalırcasına yağan yağmur birden sele dönüştü...Güç bela yağmur hafifleyince dolmuşa binebildik Rüya ile...1 saatte yenimahalle ye gelebildik ancak...
Ankara’da 4 gün kaldık...Gemlik’e dönmek istediğimi söyledim kardeşime, çünkü 1 Temmuzda Zonguldak’a gideceğini söyledi bana...Halbuki Aylin sana çok ihtiyacım var gel demişti...belliki oda torunuma katlanmak istemiyordu...
yer ayırtmadan aşti ye gittik Çamlıca mahallesinden otobüs ve sonrasında metro ya binerek...acaba Gerze’ye mi gitsem dedim kardeşime metroda..oda hemen onayladı, çünkü badana işinden sonra temizlik gerekiyordu baba evinde...ama beni orada da bir sürpriz bekliyordu bizi...
YORUMLAR
GÜZEL GÜNE GÜZEL BİR ANLATIMLA BAŞLAMIŞSINIZ....AH DÜZENLİ OLARAK KENDİMİZE. TATİL VERME İMKANIMIZ OLSA... VE ARADA SIRADA GEZMEK İNSANI RAHATLATIR....DOĞRU DEĞİLMİ? SAYGILARRIMLA..