- 1793 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
ÇARESİZLİK TARZIM DEĞİL AMA..
“En büyük başarılar, az fakat devamlı ve dikkatli çalışmalarla gelir. Bu gayretlerle zirveye ulaşılır…”Felsefem bu ama…
Çok zorlu dört haftanın sonunda dört kilo vermiştim. Ama,son iki hafta nedense eziyet gibi gelmişti.
Evet, doğrusu çok zorlu iki hafta idi .Stres, yorgunluk ve bunun üzerine çevremden destek alamama eklenince çıldıracak düzeye geldim. Akapunktur uzmanı psikologum ne kadar destek verse de yazmanın dışında beni hiçbir şeyin raharlatmadığını gördüm.
Diyet programının çok uzun süreye bağlanması nedense huzursuzluga sebepmiş gibi görünse de sanırım en çok çevremden etkileniyorum. Tek derdim doktorumun “0 “ yağ takıntısı sanırım biraz aceleci davranıyor . Gerçi o bir hekim elbette işin doğrusunu söylüyor. Sağlıkla ilgili problemlerimi çözme adına giriştiğim diyet programında birde çevremdekilerin hadi ne zaman seni dal gibi göreceğiz demesi de sinirime dokunuyor sanırım bunlar beni bir ayda 15 kilonun tamamını verebilecek sanıyor.
Herneyse şimdi moralmen iyi durumdayım ve doktorum en son tarttığında tamam 4 kilo gitmiş ama hedeflenen ayda 3 kilo idi (ben sanırım hızlı gitmişim ) uzun süreye yayılan diyet programı benim yeme alışkanlığımı düzenliyor. Bu sebeple doktor” güzel ama bu kadar hızlı da olmasını istemiyorum” dedi. Ama nedense yağ oranında biri göremiyorum. İşte bu canımı sıkıyor
Bu arada çok komik olaylarda olmuyor değil . Yag parçalayıcı alete girdiğimizde benimle birlikte 15 yaşında ama 85 kilo ağırlığında bir kızımız var . Gençliğin vermiş olduğu bir telaş olsa gerek. Doktorun asistanına “dudu abla jale ablanın mı karnı büyük benimkimi?” diye bir soru sordu .Ben şaşkın kızımıza baktım hafifte gülümsedim (tencere dibin kara seninki benden kara hasmin Allah dedim kendi kendime )
Asistanımız çok sevimlidir ancak sabrı taştığında sinirleri tepeye vurur . “Ya yeter Dilara her seferinde bunu soruyorsun. Sen onun gibimisin seninki fazla tabi üstelik o 2 tane çocuk doğurmuş” dedi . Dilara nın suratı asıldı tabi “ Oh be hastalara ne güzel moral veriyorsun” dedi . E sende bir daha sorma sonunda gerçeği söylettirdin dedi. Gülsem mi ağlasam mı bir şey edemez oldum. Ama bıraksalar kahkaham çınlatacak ortalığı kendimi tuttum.
“Dilara canım sen o’na bakma benimki büyük canım sen azimle yoluna devam “dedim. Neyse asık suratı birazdan gülümsemeye bırakmıştı.
Yaptıklarım;
1- Yürüyüşlerimi arttırdım
2- Bol su içiyorum(sıcaklarda etkili tabi bunda)
3- Diyetimi uyguluyorum
4- Yavaş yavaş ve küçük parçalar halinde çigneme süremi uzatıyorum.
Yapamadığım “Meyvemi bir azaltsam “ diyetimde uygulayamadığım tek olay.
Şimdilik iyi gidiyor bakalım .Yavaş yavaş ama emin adımlarla ilk başta söylediğimi yenilemeliyim ““En büyük başarılar, az fakat devamlı ve dikkatli çalışmalarla gelir. Bu gayretlerle zirveye ulaşılır…”
Jale Keskin
YORUMLAR
ÖZDEYİLŞERİN VE PAYLAŞIMLARIN JALE KESKİN TARZINDA..
'' ŞİİRE SEVGİ, ŞAİRE SAYGI Hikmet OKUYAR '' İLKEMLE YENİ UFUKLARA ODAKLI UMUTLARIMLA ŞİİRLE ŞUURLA YENİ UFUKLARA TAKLIMIŞ UMUTLARIMLA TEBRİK EDİYORUM..
ORTAK PAYDAMIZDAKİ; ATATÜRK İLKELİ, 76 MİLYONLUK TC COŞKULU MUHTEŞEM BÜYÜK TÜRKİYE SEVDASI ŞİİR DÜNYAMIZI COŞTURMAYA DEVAM ETSİN..
ŞEBİNGÜLÜ SUNUMLARIMLA; SÜPER SUNUMLARINA VE PAYLAŞIMLARINA TEŞEKKÜR EDİYORUM.. Hikmet OKUYAR Şüsiyad BAŞKANI
Bir hastalık yani "Obezite" söz konusu değilse eğer,Zayıflama adına,bedene ve de ruhumuza bir eziyet olarak algılarım.
Dedem tam 107 yaşında zatürreden hayata veda etti.Sıraladıklarınızın ,hiç ibrinden de haberi yoktu.Böylece , fiziki
görünüm için ,bindiğimiz dalı,kendi elimizle kesiyoruz
,çok yazık.Bu benim konuya bakış açım.SİZİNKİNE DE SAYGI DUYUYORUM.sevgi selam.
Jale Keskin (Karadurmuş)
Jale Keskin (Karadurmuş)
Bu kilodan kurtuluş reçetesi , sabır ve kurallara uymak olsa gerek ha gayret. İnsanlara kızdıkça bol bol su içmek afiyet olsun
Jale Keskin (Karadurmuş)
oldukça akıcı ve espiriliydi. umarım semeresini görürsün Jale hanım. bu arada ben size (belki okumuşsunuzdur) Rhonda Byrne'nin Secret adlı kitabını önermek istiyorum. ben çok etkilendim. sağlık ve mutluluk dileklerimle bu güzel paylaşımın için de teşekkür ediyorum. sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Jale Keskin (Karadurmuş)
Jale Keskin (Karadurmuş)
Jale Keskin (Karadurmuş)
Jale Keskin (Karadurmuş)
devam,iyi yoldasınız,meyve konusuna gelince azatmayın bırakın alışkanlıklarınızdan o kalsın,
herşey güzel olacak
sevgilerimle
Jale Keskin (Karadurmuş)
Jale Keskin (Karadurmuş)
Meyveyi azaltma.
İyi yoldasın.
Söz sanatlarına da ağırlık ver.
Seni tebrik ederim ayrıyeten. Ben ayda bir kiloyı zor verdim.
Baki selam
Yola devam.
Jale Keskin (Karadurmuş)
Hani size teşekkür etmem gerekirAMA,okuduğumu anlamam engel oldu amalar AMA,yinede okudum.Yorumda yazmayacaktım AMA
yazının yorumu hakkettiğine ve AMA ların yazıyı sabote ettiğine kanaat getirdim.Çok cansıkıcı bir yorum değilmi kardeş.
Ama sizde amalarla yazınızı çürütmşsünüz ama!!!!!.
Hakkınızı helal edin İfadelerin bitişinde ama genel hükmü çürütür.Bence Zayıflamak ve hatta zayıflamayı düşünmek sağlık için değilse zaten ZAYIFLIKtır.Sevgi ve selam.