Günbegün Notlarım 107/İNSANCIL BİR YAPIYA SAHİBİM...
......................................
İnsancıl bir yapıya sahibim...
Bunu kabul ediyorum, ve bunu hiçbir ortamda ve durumda inkar etmiyorum...
İnsanları sevmek demek, kendimi sevmek olduğunu iyi biliyorum çünkü. Çünkü insanları bağrıma bastığımda, yüreğim genişliyor. İnsanları kucakladığımda, pozitif enerji kapıyor canım. İnsanları düşündüğümde, fikirlerime sakat düşünceler girmiyor. İnsanları güzel bulduğumda ise, her anım güzel geçiyor...
İnsanları sevmekle ve saymakla yüceldiğimin bilincindeyim...
İnsancıl bir yapıya sahibim...
Ruhum çok ince. Hassasım baya. Duygusallığım yağmur sağanakları gibi dolu dolu, dile geldiğinde. Bir serçe öldüğünde dağlıyorum kendimi. Kendime gelemiyorum uzun süre. Uzun zaman ağlıyorum, bir köşeye çekilip...
İnsancıl bir yapıya sahibim...
Gönlümün kapısı açık tüm ziyaretçilere. Misafirperverliğim dorukta. Nasılsa Mardinliyim. Esmer toprağın çocuğuyum. Mezopotamya ovasının bereketli ekinim. Bire bin veren başaklarım mevcut. Dağlarım sıra sıralanır...
İnsanları çok seviyorum. Çirkin insan diye bir tanım, kitabımda yeri kesinlikle yok. Her insanı baş tacı ediyorum. Her değeri önemsiyorum. Her hisse saygı gösteriyorum. Ve her cana gerekli bir nefes gibi yaklaşıyorum...
.............................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
13 Temmuz 2010,,,02.09
Mardin