- 507 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kötü duygularla bir yere varılmaz!
Kocaman bir yük var omuzlarımda,kaldırmak çok güç...Pamuk ipliğine bağlı hayatımın her günü olay.Yaşamak da nefes almak da acıdan başka bir şey kaydetmiyor hayatımın sayfalarına...Ruhum,sevginin uzun zamandır uğramadığı eski bir harabeye dönmüş.Kısa süreli hayatımda çektiğim acılar, hem beynimi hem yüreğimi yordu.Ruh halim;yorgun,yılmış,gözlerini açtığında güneşin güzelliğini göremeyecek kadar içi kararmış...bir tuhaf.İnsanların çeşitleri çok fazla hepsini farklı anlamak,farklı yaklaşmak,farklı düşünmek gerekiyor.Sabır,hoşgörü,anlayış ayrılmaz bir zincirin halkaları,ve ben bu sabrı gösteremediğimden üzüntüm kalbimi her gün daha fazla kemiriyor.İçim dışım hüzünlü bir hava içerisinde,elim kolum bağlı hiçbir şey gelmez oldu elimden,sağıma soluma bakıyorum yalnızlık yelleri esiyor...Kimsenin yakınından geçmediği bomboş sokaklara dönmüş...
Hayatıma giren çıkan insanlar hep bir iz bırakır,kimi iyi kimi kötü.Peki merak ettiğim bir şey var,sürekli hayatınıza girip çıkan bir insan her çıktığında kötü bir iz bırakıyorsa ve ardından hayatınıza dahil olmak isteyip aynı şeylerin tekrarlanmayacağı yönünde sözler veriyorsa ve verdiği sözleri de tutmuyorsa ne yapmak gerek??
Her hayatımdan çıkan ve kötü izler bırakan insanlardan sonra hayatıma yeni girecek biri için olumlu düşünmeye bakarım.Düşünce hep ’’Tamam artık üzülmek yok bu kez her şey farklı olacak’’tır.Ama umulduğu gibi olmaz çünkü içleri bomboştur,kullanılmadığı için öylece duran zihinleri çürümüştür,karşımdakinin kalbine bakıyorum çoktan ölmüş sadece hayatta kalabilmek için çalışıp duran bir kalp oluvermiş.Bir şeyler yapmak gerek,bu korkunç gidişatı durdurmak şart yada her şeyi bir kenara bırakıp bu savaştan çekilmeli ve sil baştan başlamalı belki de...
Ama asla unutmamam gereken bir şey var!Tüm yanlışları silsem,tekrardan başlasam,yapılan tahammül edemeyeceğim şeylere sessiz kalsam,hayatımda kötü olan hiçbir şey yokmuş gibi devam etsem yoluma,avutsam kendimi yine olmayacak.Herkes bildiği rolü oynamaya devam edecek.Arkadaşım dediğim insanların ruhuna sahtelikler,hainlikler,yalanlar eşlik edecek,ruhlarını çepeçevre saracak ve onlar kalplerinin mühürlendiğinin farkına bile varamadan içlerine işlemiş olan zehirle birlikte yok olacaklar.Hiçbiri kurtulamayacak ve sonları çok hazin olacak...