- 1413 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
SERPİLCİM BİRTANEM MÜTHİŞ BİR YAZIYDI SENİ YÜREKDEN TEBRİK EDİYORUM CANIM.BÖYLESİNE GÜZEL VE ÖNEMLİ BİR KONUYU YAZDIĞIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.MALESEF SİTEDEKİ BAZI DOSTLARIMIZ ŞİİRLERİMİZE VEYA YAZILARIMIZA ÇOK SAÇMA SAPAN YORUMLAR YAPIYORLAR.AMA NE OLURSA OLSUN BENDE BU SİTEYİ ÇOK SEVİYORUM VE 1-2 OLUMSUZ YORUM ALDIM DİYE ASLA MEYDANI ONLARA BIRAKMAM.ÇOK DOĞRU SÖYLÜYORSUN BİRTANEM KÖTÜ SÖZ SAHİBİNİNDİR.SON ŞİİRİMDE BENİ DESTEKLEDİĞİN İÇİN TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.BİZİM GÖREVİMİZ TOPLUMSAL SORUNLARI ANLATAN ŞİİRLER VE YAZILAR YAZMAKDIR.ÇÜNKİ RABBİM BİZE BÖYLE BİR KABİLİYET VERMİŞ.ŞİİRLERİMİZDE ÖZELLİKLE GENÇ NESİLE MESAJLAR VERMELİYİZ.ÇOK HAKLISIN KİMSE KİMSEDEN NE YORUM İSTEYEBİLİR NEDE PUAN İSTEYEBİLİR.İNSANLAR İSTEDİKLERİ ŞAİRİN ŞİİRİNE VEYA YAZISINA YORUM YAZMAKDA VEYA PUAN VERMEKDE ÖZGÜRDÜR.DEMEKKİ SENİ KISKANAN KİŞİLER BÖYLE MESAJLAR YAZIYORLAR.MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIRMIŞ.SEN HİÇ ALDIRIŞ ETME BİRTANEM.BU GÜZEL YAZINA 100 TAM PUAN VERMEK İSTİYORUM.SANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM CANIM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.GÜL KOKULARIYLA ÖPÜYORUM.GÜLHAN KESKİN.
hicbitmez
fikrine uymayani dile getirmenin yolu ukalaliktan gecmemeli.
uyarildigimiz oluyor elestirildigimiz oluyor, faydali yönde ögrendiklerimizde oluyor degerli insanlardan imla konusunda özellikle. olumsuz elestiriyi yapan samimi biri ise sana illaki faydasi olur.
yok maksadi baskaysa hafiften bir boy gösterisi yapar.
ve anca gider.
tesekkür ederim sevgili Gülhan keskin.
sonsuz sevgimle
Ve yine hic anlamadigim ve anlam veremedigim seylerden biri
ya yoruma kapatiyorlar ya küsüp cekilip gidiyorlar.
Yani böyle art niyetini gizlemeden aciga vuranlar icin
insan kendini kenara ceker mi ?
Çok güzel bir yazı haklısın çekmemek gerek.İnsan bir anda moralman bozulunca,bazen kızıyor ve ne yapacağını şaşırıyor.Dört duvara hapsolmaya niyetleniyor.Tabi geçici bir yön bocalaması oluyor.Zira bizler alışkanlıklarımıza sahip çıkmasaydık ömür boyu şiir yazmazdık.
Yüreğine saglık Serpil
Çok saygılar can
hicbitmez
moralini bozanin sadece cevabini vereceksin kisaca cokca muhatab olmadan.
kimse kimsenin yönünü belirleyemez.
siirler madem ki ruhumuzun bir eseri kimse insanin ruhuna set kuramaz.
o yüzden cekilmek insanin kendi ruhuna bir cezadir yoksa hic birsey degildir.ve ben sahsen kendi ruhumu kendim dara sokamam.kim oldugu belli olmayanlar icin.kimseye de tavsiye etmem cekilmeyi.
sonsuz sevgimle
evet canım yazdığında haklısın
öyle güzel bir dostluk varki bu güzelliği niye bozmalı niye birilerini kırıp siteden ayrılmaya zorlamalı
buna aklımalmıyor öyle güzel şair dostlar ayrıldıki üzülüyorum inanın
şu üçgünlük dünyada güzel güzel yaşamak varken kırıcı olmak niye
sevgilerimle her daimsin
hicbitmez
evet bende hic anlam veremiyorum üc günlük dünyada nedir acaba
insanlari insanca paylasimdan alikoyan.
sonsuz sevgimle
Serpil kardeşim, bizler, daha doğrusu kendi adıma konuşayım, bu sitede okumayı yazmayı sevdiğim için yazıyorum.Saygı çerçevesinde yapılan olumlu olumsuz eleştirilere açığım.Fakat sizin yazınızda bahsettiğiniz gibi eleştirilerde dozu kaçıranlar oluyor.İşi tartışmaya dökmek, moral bozmak benim tarzım değil, şık da olmuyor.
Her zaman yazı ve şiirlerinizi severek okuyan biriyim.Moralinizi hiç kimsenin bozmasına izin vermeyin,yazmaya devam, okumaya takip etmeye gayret ederim.
Yaz aylarında, yurt dışından, akrabalarımız, dünürlerim geliyor önümüzdeki günlerde burda olurlar.
Siteye girebildiğim zaman gözümün aradığı bir kalemsiniz, sevgiyle kalın, üzülmeyin, yazınızın başlığında yazdığınız gibi , kötü söz sahibinindir.
hicbitmez
evet saygi cercevesi icinde olan olumlu olumsuz her yoruma acikiz
her birimiz.
isi tartismaya dökmek yakismiyor bir insana hos bir görüntü degil evet aynen sizin gibi düsünüyorum.
herkes kendine yakisan tavirda sonucta.
sizde benim severek yazilarini elimden geldigince takip ettigim cok deger verdigim dostlar arasindasiniz.
güzel bir vakit gecirmenizi diliyorum misafirleriniz ile.
sonsuz sevgimle
Birşeylerin paylaşılması kişinin azmini artırır bu anlam da eleştiriyi gerekli görenlerdenim...Yapıcı olması ve ya yıkıcı olması diye birşey söz konusu değildir bana göre...
Kimisi küçük gösterilmenin ızdırabıyla kendinde ufuklar açabilir... Kimisi de sürekli alkışlanarak...
Ben doğrudan yanayım; acıtsa da...!Yanlışı kabul edecek kadar da güçlü ve kendiyle barışık biri olma yolundayım...
Zira yapılan eleştirin haklı gerekçeleri yok ise...! Karşımdaki insan eksilere yol alır...Ve bu beni üzmez; herkes kendi yerini kendi belirler...Tabi bu çok sevdiğiniz biri değilse...O zaman da farklı duygular söz konusu olacaktır benim açımdan bir bakış şekli...
Bazen benim de incittiğim (incitilmekten kaynaklanan) veya değil, ağrasif tavırlar sergilediğim anlar olmuştur...Bu benim insani yanım...Affetmek ve affedilmek erdemliktir... İnsanı vazifedir...Haklı veya haksız bir adım atan kazanır diyorum...Bunu ben diyorum ve yapıyorum...
Sizi kim üzmüş bilmiyorum, ama güzel olan düşünüp farkına varmak eksiklerimizin...
Sevgiyle kalın...
hicbitmez
olumlu yorum kadar evet olumsuz yorumada acik olmali
ama karsimizda ki kisi saygisini asmamasi lazim.
dediginiz gibi incitilmekten kaynakli incittigimizde oluyor.
ama biz incitirken de hakarete yer vermiyoruz sözlerimizde.
beni kimse üzmedi ama üzülerek burdan ayrilanlar bile oluyor
bu da insani üzüyor.
olumsuz elestiriyi yapan belki daha bilgilidir madem ki böyle bilgisini karsidaki kisiyi dogruya yöneltecek sekilde yapmali.
belki yeni yeni yazan biridir kirmamali hevesini.
evet affetmekte insani bir vazifedir evet haklisiniz hatasiz insan olmaz.
tesekkür ederim degerli yorumunuz icin
sonsuz sevgimle
Ne de doğru yazmışsın Serpil hanım.Yazdıklarını okudukça çok şey geliyor aklıma bilakis bu defter ile ilgili.Hepsine sonuna dek katılıyorum.Ve de senin şiirlerini her daim zevkle okuduğumu,keyif aldığımı belirtmek istiyorum.Bundan kime ne değil mi ama : )
Her daim defterde görmek istediğim dostlardan birisin.Yazıların ve şiirlerin her zaman okumaya değer...Sevgiyle kal...ERen
hicbitmez
evet bagirarak etkin görünmeye calisiyorlar kesinlikle haklisiniz degerli dost.
diger taraftanda evet vatan sag olsun derken yari ölü gibi aci dolu insanlar.bir dengesizlik hakim nerden baksak.
Atatürkten sonraki ülkeyi yönetenlerin bir cogu bugünkü bozuk düzenin temelinii atmis.
sonsuz saygi ve selamlarimla
hicbitmez
kusura bakma.
yorumun icin tesekkür ediyorum.
evet kime ne siirimizi yazimizi okuyup samimiyetle yorumlayanlardan degil mi ama.
bizler samimi dostluklar ile burda bulunurken keyfimize bakarken
birileri nasil keyif kaciririz diye düsünme derdinde.
her bir yorumun degerlidir benim icin.
sonsuz saygi ve selamlarimla