- 1711 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
imkansız sevgilim
imkansız sevgilim,
hüzünlü şarkılarda tanıdım ben seni.. öyle sevdim. ilkdefa aşık oldum:) ne aşk ama...! aklımdan bir an bile çıkmayan..
kimse bilmiyor içimdeki seni.. kendime bile itiraf edemezken kime anlatırım seni?? herşey istediğim gibi olsa..sen bana ben sana ait olsam. seni unutmak için seni kalbimden söküp atmak için çabalamasam bir an..sadece bir an tutsan elimi.. o aşık olduğum gözlerine doyasıya bakıp haykırsam sana aşkımı!! herşey bir adım kadar uzakta olsa bırakmam elini içim dışım sen olmuşken... her gece kokuna sarılıp uyuyorum ben gözyaşlarımla beraber... kıyamam senin yüzüne bakmaya, doyamam sana dert anlatmaya... aldığım nefesin sebebisin sen.. bunları duyman hiçbir şeyi değiiştirmeyecek belki ama yüreğime söz geçiremedim senden sonra...hala geçiremiyorum ne desem seni sayıklıyor.. ben de yoruldum be sevgilim ben de yoruldum...seni sevmekten değil seni beklemekten değil ama imkansızca düşlerimi süslemenden yoruldum...sana hiçbir şey farkettirmeden konuşmaya çalışmaktan yoruldum... gerçekleri delicesine saklamadan yoruldum..evet sevgilim ben de yoruldum... herşeye rfağmen seni sevmek aşkların en güzeli...
birgün beni duyman beni anlaman umuduyla birgün mektup yazarken sana, imkansız sevgilim diye bahsetmemek umuduyla seni seviyorum hemde çok...
YORUMLAR
ne kadar güzel duygulara sahipsiniz , çok samimisiniz ifadelerinizde , tebrikler
EFEKAN ATASOY
yildizlara baktirdim fallarda cikmiyorsun
seni gormem imkansiz imkansiz imkansiz
ruyalarim olmasa
pencereden bakmiyor yollara cikmiyorsun
seni gormem imkansiz imkansiz imkansiz
ruyalarim olmasa
yalvaririm mektup yaz bes dakika ayir da
su serp yanan bagrima sagligini duyur da
yaban gulu gibisin dagda kirda bayirda
seni dermem imkansiz imkansiz imkansiz
ruyalarim olmasa
seviyor ozluyorum seni can pahasina
bir firsat ver n`olursun beni bir daha sina
bu aski soyleyemem senden bir baskasina
seni gormem imkansiz imkansiz imkansiz
ruyalarim olmasa
uçmansibel
eğer ziyaret edersen ....... sayfamda ''nerden bilirsin'' diye bir şiir var ......
tavsiye ederim senin şu anki ruh halini anlatmakta .....
iki yazında da aynı şeyden imkansızlıktan bahsetmişsin ......
ama her kimse herseyi bilmek onun da hakkı diye düşünüyorum ......
zoru başarırız ama imkansız vakit alır ....che
o yüzden pes etme .....
saygıyla ve de umutla .......