BOMBALARIN BABASI!!!
Nanoteknoloji hayatımızı kolaylaştıracak diye bekleşirken Ruslar tüm bombaların babası olarak adlandırdıkları nanoteknolojik ancak nükleer olmayan bombayı ürettiklerini duyurdular.
Meğer bu teknolojiyi, bomba yapımında ilk kez kullanan Ruslar değilmiş. Amerikalıların bombaların anası diye duyurdukları bomba da aynı türdenmiş. Nükleer değilmiş yani patlamadan sonra ortada radyasyon kalıntısı olmuyormuş ama beş kilometre çapındaki tüm canlıları, inanılmaz bir sıcaklık üreterek buharlaştırıyormuş.
Böyle bir icada hayatta olsalardı en çok Hitler’le Pol Pot sevinirdi herhalde. Çünkü her ikisi de milyonlarca insan katletmiş ancak ölüleri ne yapacakları konusunda bir hayli bocalamışlar. Hitler üşenmeden gaz odaları ile entegre çalışan krematoryumlar üretmiş sıra sıra. Yine de yüzüne gözüne bulaştırmış.
Soykırımcıların başını ağrıtan en önemli sorunu 21 inci yüzyılda çözmüş bulunuyoruz. Bu bombaların anası ya da babası artık her neyse cenaze defin sorununu da otomatik olarak çözüyor. Bir anda milyonlarca insanı buharlaştırıveriyorsunuz. İnsan partiküllerinden oluşan kara bulutlar dolaşıyor masmavi gökyüzünde. Sonra damlalar halinde yağıyor insanlar, sağanak sağanak...
Artık soykırım yapmak çok kolay.
Teknoloji ne harika değil mi!