AŞK VE CESARET
Cesaretsizliğimizle kaldık sevgilim ilk defa sana sevgilim diyorum korkaklığımıza yenik düştük biz…bizim olmayan hayallerimize sarıldık gerçek olmayan günlerle avunduk sevgilim.
Günleri saydık teker teker bir gün olur dedik hep ama korkaklığımızla zamanımızı kaçırdık.
Seni severdim ama seni sensiz severdim…zaman akıp giderken ,akreple yelkovan birbirini kovalarken biz ters yönlere yönelip unuttuk birbirimizi…
İmkansız olanı istedik hep ama ayrılık zamanına vurmuştu bir kere imkansızlıkların içinde kaybolup gittik işte bizde.geriye kalan ayrılık acısı oldu bizim için.hayallerimizi yanlış kurup yanlış yollarda aradık sevgilim…
Sensiz kalmış yarınlarım var benim senin bıraktığın hayatı devam ettirecek zamanım da var .
Senin cesaret edemediğin,korktuğun, imkansız saydığın aşkımda var ama sensiz bunlar bi işe yaramıyor ki sevgilim.Seni affetmek bunca zamanı boşa harcamak gibi bir şey sen kaçsan da bil ey sevgili bu yürek sadece senin .
Sadece sana ait sensiz günlerimde bulmak istedim, yıldızların arasında aradım aşkı senin gözlerinde bulup da kaybettiğimi onlarda aradım.
sen yinede yum geceye gözlerini ben yine seni severek gündüzlere başlayacağım.birgün bulları duyarda gelirsen beni bulacaksın karşında seni severek uyanacağım gündüzlerime yine …
zaman ellerimizin arasından kayıp gidiyor farkına varamadan ben sensiz sen bensiz olacaksın zamansızlığımıza küfredeceksin belki yıldızlarla konuşacaksın, beni arayacaksın, anılarım aklına gelip unutucaksın hayatını ama sen üzülme sevgilim ben ağlarım sana sen gelme, sen düşünme, sen mutlu umutlu ol beni boşver ben sadece seninleyim…
Bir gün hatırına gelirsem eğer unutmaya çalışmak yerine doyasıya sevmeyi dener misin sevgilim…
YORUMLAR
Senin cesaret edemediğin,korktuğun, imkansız saydığın aşkımda var ama sensiz bunlar bi işe yaramıyor ki sevgilim.Seni affetmek bunca zamanı boşa harcamak gibi bir şey sen kaçsan da bil ey sevgili bu yürek sadece senin .
yazınızı buyuk bır zevkle okudum yuregınıze saglık...MELİS.
Büyük harf kullanılmadığı için cümleler nerede başlayıp nerede bitiyor belli değil.
Anlaşılması güç olduğu için maalesef okumaya devam edemedim sonuna kadar.
Paylaşım için yine de teşekkürler.