- 2566 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
KOCA VER (Roman Ağzı)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Agacım selam iderim;
Biraz toparlanayım sana güzel ‘aberciklerim var. Bu gün gelmiş Keşan’dan bizim şuparların senfoni okestrası.
Vardır unların içinde bir çocuk. Parmakları uzun uzun. Kemanı, darbukayı da güzel çalar; ‘ele bir görsen içlendi mi gırnatayı nasıl üttürür…
Benim kıza âşık ulmuş. Kaynanam da gürmüş. Almış kızı karşısına dua üüretir.
“-Allahım ‘acı ver, ‘uca ver; yüzbaşı kuca ver,” diye kızın kafasına girer.
Kendisi biyenmez bizim çalgıcı şuparları. Kendi alıştı ya subaylara…
Çok moralcezim buzuldu Agacım. Bu kaynanam yüzünden benim servoş ‘erifi boşaycam.
İnternette bulsam bir tane bizim romanlardan ‘iç ayır demeycem ama şimcik olmazki durduk yerde ‘erif boşamak.
İyi kötü ekmekcikte getirir evcezine. İçki içer desem ‘ep içer baane olmaz.
Ben de kışın temizlik işlerine, yazın çeltik yulmaya giderim.
Dayak atar, desem o da ulmaz. Eskiden ‘ep düverdi. Alışmıştım; ukşama gibi gelirdi bazen. Şimdi isterim kalçalarıma vursun yatakta. Süülerim de vurmasını. Ama o yorgun ulduunu süler ‘ep, suna da kıçını düner, uyur. Ulmaz büle, ben de gencim, isterim sevgi lâfları.
Ben ne baane etsem ki boşasam? Bizim burdaki ‘akim amca mazeretleri kabul de etmez; der, “vardır senin senin bej tane kızan.”
Ya Agacım yok mu Alamanya’da tanıdıkların bizim romanlardan? Belki ürenmişlerdir bi genç ‘anıma nasıl muamele edilceni. Yontulmuşu varsa bej kızanımı bile düşünmez, ‘ayır dimem.
Yapasın benim aramı, gideyim buralardan adım çıkmadan. Benim ‘erif küye kalay yapmaya gittinde çaracam çetteki güzel lâf eden bi arkadaşımı. Alıştım internetteki arkadaşlarımdan güzel lâflar duymaya. Benim ayı iç uralı diil, umursamaz bile. Ulmaz büle, ben de gencim, isterim sevgi lâfları. Ama kaynanam ulacak ya gece uyanır da gürürse?.. Kendi gece ‘ayatına beni de sürükler suna.
Ben seni evlenesin didim ama ünce ben kurtulayım dirim…
Sana danışayım didim ‘ayriye hingem yanımda; o dert ortaam. Selamcık yullar sana.
Üpüyormuş seni.
Agacım dikkat et bu gaci ‘erkese sulanır. Dert urtam ama seni yedirmem una..
Mübarek kalem tutan ellerinden üperim. Ürenesin şu interneti sen de be Agacım. Çetleşiriz seninle de.
Ben üpmeden sakın elinin tersiyle burnuni silmeyesin, tiksinirim.
‘adi sana ‘ayırlı giceler. Yalnız yatması zordur, bilirim Agacım; sabret ‘ele sen. Güününe güre virecektir yaratan.
Bâayyyyyy
Kadersiz ‘atice
Mizah. Anasayfamda gözükmediği için makale kategorisine aktardım.
Yüksel ÖNAÇAN
YORUMLAR
Vııışşşşşşş ele olir heeeççççç,ahlını möhkem dutasın,indernedden uzah durasın,gıızzz hetçeeee sana diirem ha.Vollah begin yumriği patlatir gözüyn üstüne ele gara gara bahirsen tünyaya.Ezen Hülya:)))
Pazara düşen yazı,kapanın elinde kalır:)))
Tebrikler.
HÜLYALVER tarafından 7/11/2010 10:49:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yükselenyıldız
İki gündür siteye gelemedim ve yazınızı geç okuyorum bağışlayın...
Sizin sayfanızı ve özellikle "şupar dilini" seviyorum. Okurken yüzümde gülümseme oluşturuyorsunuz...Teşekkür ederim...
Güne gelmesine çok sevindim, kutlarım...
Sevgi ve saygı ile...
Yükselenyıldız
A be düşünemez misin buncacık şeyleri beya...
Ben bu ağzı seviyorum
kalem usta olunca bir başka güzel yazıyor
Güne gelen yazıyı ve yazarını kutlarım
Saygı ve sevgilerimle...
Yükselenyıldız
Bu Müdür Agacıım da erkese duyurur.
Ya bi de benim erifin aberi ulursa çetleştiimden, 'alim nulur sonracıma?
Emine UYSAL (EMİNE45)
hemi de sokok urtasında bea...
roman ağzı diye açıklama yapmanıza bayıldım..güzel işliyorsunuz bu tür yazıları bu ağızdan yazılan şiirinizi eleştirmiştim bana nazik bir cevap vermiştiniz ama artık eleştirmiyor takdir ve takip ediyorum yazılarınızı..
Yükselenyıldız
Yollayasın elceezinin futurafını, baktırayım Atice'ye falcaazına.
Sevgili Yükselenyıldız!!!
Siz çok çok çok yaşayın emi :)
Bu 'atçe'nin bilmediği yok. Gırnatadan anlar :)
Çetleşmeden anlar. :)
Bir de agasını yola getirmeye çalışır...
Çok yaman çoook! Şimdi şaşarım, o koca hala onda nasıl durur beyaa!
Ruhunuz kaleminizden eksiz olmasın, Sayın Ruh Hocam...
Sevgimle, saygım çokça...
Yükselenyıldız
Çarık aazlı şey gitmektedir küylere ekmek parası için.
Kaynanası yapmıştır uuluna en büyük kütülüü. Almıştır gelinine kompütör.
İnternetten bulmuştur sevgililer.
Yakında kaçacaktır Atice.
sarı yapraklar
:))
Okurken inanın çok gülmüştüm. O kadar güzel konuşturmuştunuz ki 'atçe'yi...
Güne gelmesine sevindim.
Sitenin yüzü de bir gün boyunca gülecek sayenizde... :))
Gi Hatice paşuna pelami araysun, ya pirak indernedi, mindernedi, odur ködünün ustine. Sora ködi yola tüşersunda pak Yüksel emicen pile gurtaramaz seni.
Pak sağa tirum, sora temedi temeyesun.
Yanağundan pi makas aldum, gözlerunden opdum. Gendune iyi pakasun, ama aynada teğil haaa
T E R C Ü M E S İ;
[Kız Hatice başına belamı arıyorsun, ya bırak interneti minterneti, otur götünün üstüne. Sonra kötü yola düşersin de bak Yüksel amcan bile kurtaramaz seni.
Bak sana diyorum, sonra demedi demeyesin.
Yanağından bir makas aldım, gözlerinden öptüm. Kendine iyi bakasın, ama aynada değil haaa]
Saygılar, selamlar
Yükselenyıldız
Atice'ye internette güzel lâflar iden eriflerden birisi ulmalısın.
Başına bela ulacak diye şimdi de kaçarsın beya.
Zaten bu kadın azmıştır bej kızandan sunra. Kıçının üzerinde uturacak gibi deeldir.
Tutmaz senin nasiatını.
Yakında kaçacaktır birisinin kıçına takılıp.