- 678 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
benimkini değiştiremezsiniz...
milyonlarca hatta milyarlarca safsata oluşturmak mümkün bunun da adına anayasa diyebilirsiniz..
durmadan helvadan put yapar tapınır ve acıktıkça yiyebilirsiniz...
anayasa niye değişir..
insanın tarifi değişirse...
şeytanın tarifi değişirse...
kainatın tarifi değişince...
insandan daha akıllı varlıklar yaratılınca...
...............................................
peki bizde...
ilahlar ve silahlar değişince..
şu an kızıl sülüklerin ilahı atılıp yeşil sülüklerin ilahı oturtulmaya çalışılıyor...
bütün sanemleri ve o sanemlere eğilenleri reddediyorum...
hüküm yalnız allah a aittir...
allah ın hududlarını aşanlardan daha zalim kim olabilir ki...
en münafığıda şu ankilerdir...
cumhuriyetin kurumlarını istedikleri biçimde kullanıyorlar...
eğer işlerine gelirse doğru karar gelmezse kurum yanlış...
tarih böyle bir iki yüzlülüğe şahitmidir bilmiyorum...
allahım bu millete aklını geri alması için yardım et...
et ki baki olan yasalarını görebilsin..
allahım senin apaçık emrini unutup şeytanın yeminine kanan zavallı ademlere havvalara akıl ve izan ver...insanın şerefini koru...bize acı merhamet et...
YORUMLAR
" İnsanlardan bazıları da vardır ki, inanmadıkları halde "Allah'a ve ahiret gününe inandık" derler.
Onlar (kendi akıllarınca) güya Allah'ı ve müminleri aldatırlar. Halbuki onlar ancak kendilerini aldatırlar ve bunun farkında değillerdir.
Onların kalblerinde bir hastalık vardır. Allah da onların hastalığını çoğaltmıştır. Söylemekte oldukları yalanlar sebebiyle de onlar için elim bir azap vardır.
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lakin anlamazlar.
Onlara: İnsanların iman ettiği gibi siz de iman edin, denildiği vakit "Biz hiç, sefihlerin (akılsız ve ahmak kişilerin) iman ettikleri gibi iman eder miyiz!" derler. Biliniz ki, sefihler ancak kendileridir, fakat bunu bilmezler (veya bilmezlikten gelirler).
(Bu münafıklar) müminlerle karşılaştıkları vakit "(Biz de) iman ettik" derler. (Kendilerini saptıran) şeytanları ile başbaşa kaldıklarında ise: Biz sizinle beraberiz, biz onlarla (müminlerle) sadece alay ediyoruz, derler.
Gerçekte, Allah onlarla istihza (alay) eder de azgınlıklarında onlara fırsat verir, bu yüzden onlar bir müddet başıboş dolaşırlar.
İşte onlar, hidayete karşılık dalaleti satın alanlardır. Ancak onların bu ticareti kazançlı olmamış ve kendileri de doğru yola girememişlerdir. " bakara: 8-16