- 3759 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
YAPILAN İYİLİKLERİ UNUTMA OĞLUM,
[ italik
Bu gün 10 mayıs 1998, Mersin’de evimdeyim. Sesiz ve sakin. Mutfakta ki saatın,
taklarının dışında bir ses yok. Kendimi dinliyorum. Geçmişi düşünüyorum. Geleceği hayal ediyorum. Yaşım 60 olmuş.Kendimi genç ve ve dinç hissediyorum. Bu da bana mutluluk veriyor. Sizin önünüzde yapılcak bir çok iş var. BEN SİZLERİN BAŞARILARI İLE MUTLU OLUYORUM.
Oğlum sizin devriiz bizimkilerden daha farklı, bizimkilerden daha iyi... İyi kollayabilir, iyi kullanabilirsen... Bu konuda benim sana söyleyebilecek fazla bir sözüm yoktur.
Ancak : ’’AKIL AKILDA ÜSTÜNDÜR, TECRÜBE ESASTIR.’’bunuda hesaba katmalısın. Gün gelir: ’’ALTIN KAPILININ ,TAHTA KAPILIYA İŞİ DÜŞER.’’ Siz ne kadar basit bulsanız bile ihtiyacı olan, yardıma muhtaç olan kim olursa olsun, ona imkanıız varsa yardımcı olunun. bundan şu anda bir çıkarın ıolmayabilir. Ama onun manevi hazzıseni mutlu etmeye yeter. Sana başımdan geçen bir kaç olayı anlatmak istiyorum. Bu vesile ile de ölmüş olan o insanlara da rahmet okumak istiyorum.
ANI-1
Annemi hiç hatırlamıyorum. Ben çok küçük iken ölmüş.Babam bir başka köye gitmiş. Oradan yeniden evlenmiş. Ben ve ablam, babamın babası ve annesinin yanında kalmışız. Bu iki ihtiyar TORUN SEVGİSİ ile bize öyle bakmışlar ki ’’ANALI-BABALI’’ gibi büyümüşüz. Biz ’’ÖKSÜZLÜĞÜMÜZÜ HİÇ BİLMEDİK’’
(DEVAM EDECEK)
YORUMLAR
Bu yazıyı yazdığımda 60 yaşındaymışım.radan 19 yıl geçmiş. Yaşım 79 olmuş. Bu devrede çocuklarımızı büyüğtmüşş ve okutmuşuz. Büyük kızım 1962 doğumlu eczacı, küçük kızım A.Sibel döktür
olmuş, oğlum Alper. İktisatçı olmuş.
Yuvalarını kurup ana 5 torun verdiler. Şimdi bu be torunum sağlıkları ve başarıları ile mutlu oluyorum.
Bu yazıyı yazdığımda 60 yaşındaymışım.radan 19 yıl geçmiş. Yaşım 79 olmuş. Bu devrede çocuklarımızı büyüğtmüşş ve okutmuşuz. Büyük kızım 1962 doğumlu eczacı, küçük kızım A.Sibel döktür
olmuş, oğlum Alper. İktisatçı olmuş.
Yuvalarını kurup ana 5 torun verdiler. Şimdi bu be torunum sağlıkları ve başarıları ile mutlu oluyorum.
Saygı değer öğretmenim, yazılarınız hep nasihat niteliğinde... Evet sizin devrinizle, bu gün ki devir çok farklı. Her türlü imkân ellerinin altında... Ama gençlerin anne, babaya ihtiyaçları... Anne babanın evlatlarına destekleri, devir değişse de hiç değişmez...
’’ALTIN KAPILININ ,TAHTA KAPILIYA İŞİ DÜŞER.’’ Kulağa küpe olacak, kimsenin unutmaması gereken bir söz...
Ne mutlu size ki, babaanne ve dediniz size anne- baba sevgisini aratmamış...
Anılarınızı büyük bir merakla bekliyorum. Sevgi ve saygıyla ellerinizden öpüyorum...
mehmetgulsum38
İlginize teşekkür ederim. Bu amılarımın devamı gelecek. Böyle yorumlarınızı esirgemezseniz. Sevinirim.
Cok güzeldi degerli dost evet imkani olan yardima muhtac olana yardim etmeli
bu bir gönül huzuru olarak insanin yüregine yer eder bu bile bir mutluluktur evet.
Öksüzlere sevgi ile sahip cikmak da herkesin harci degil.
mekanlari cennet olsun size öksüzlügünü hissetirmemis olan büyüklerinizin.
yüreginize saglik.
Sonsuz saygimla
mehmetgulsum38
Her zaman her şiirinizi hayranıyım.
Ben de bazan böyle duygusal yazamaya çalışırım. Ancak devam edemem. Ancak bu yazımın devamını getirmeye çalışacağım.
İlginize ve yorumunuza çok teşekkür ederim.
mehmetgulsum38
İlginize ve yorumlarınıza teşekkür ederim.