- 851 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bunalım Kapıyı Çalınca (!)
(Birkaç hezeyan…)
Kimsesizlerin çeşmesinden avuç avuç suyu, kana kana içerken hiç düşündün mü ruhunun derinliklerinde durmadan kanayan; yaşamın doğal bir parçası olmuş o derin yarayı, o onulmaz ıstırabı? Hiç düşündün mü başlangıç noktasının bir bitiş, bitişin de bir başlangıç olabileceğini? Hiç aklına gelir miydi umutsuzların, yitiklerin bağından üzüm koparacağın? Salkım salkım, ışıl ışıl, yemyeşil… Ağzına tat veren, ciğerlerini ise dağlayan üzümler...
**
Var olmak ne ki... İş yok olabilmekte... Hissetmek ne ki, iş hissetmemekte... Ağlayan bir çiçek bahşediyor sana en nefis kokuyu, duyabiliyor musun, yoksa içinde bulunduğun dar çemberi kıramamaktan mı yakınıyorsun?
**
İnek gibi sarıldılar birbirlerine, koca gövdeleri debeleniyordu. Sonra ne mi oldu? Ne olacak, inek öldü; ”yalnız seni” palavraları arasında... İnekçe bön bir bakış, artık o nedenle mi moda oldu dersin?
YORUMLAR
"Hiç düşündün mü başlangıç noktasının bir bitiş, bitişin de bir başlangıç olabileceğini? Hiç aklına gelir miydi umutsuzların, yitiklerin bağından üzüm koparacağın? Salkım salkım, ışıl ışıl, yemyeşil… Ağzına tat veren, ciğerlerini ise dağlayan üzümler..."
Yazının bu kısmında sanki beni anlatmışsınız... "Herşey bitti " dediğim anda, oysa ki Rabbim bana ikinci bir hayatı sunmuştu...
Şimdi ikinci hayatımı yaşıyorum, geziyorum, gülüyorum, eyleniyorum.Aldığım tat herkesin aldığı tattan farklı... Ciğerimi yakan, dağlayan acım da benimle... Tarifi mümkün olmayan bir duygu bu...
Sevgi ve saygı ile
mavideydisevgi tarafından 7/7/2010 3:23:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuza teşekkürler.
İnşallah ikinci hayatınızda çok daha mutlu olursunuz.
Biz insanlar zaman zaman bedbinliğe kapılırız, kötümserlik kaplar her yanımızı. Belki de bu sebepsiz de değildir, ama sizin de belirttiğiniz gibi "herşey bitti!" dediğimiz bir anda karanlıklar aydınlığa dönüşebilir. Şuna kesinlikle inanıyorum: İnsan istemesini bilirse, Tanrı ona her şeyi mutlaka veriyor.
Sevdiklerinizle nice aydınlık ve mutlu günlere...
Saygılarımla.