- 8957 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yarınlara Mektup (Güzel Deyimler)
***Gelirken Doğan Bebek, Giderken Analar Ağlar!..
***Gelirken Kul Ağlar Giderken Sevenler Ağlar!..
***Kullanılan Hitap Şekli Kullanıcının Öz Niteliğidir!..
***Kullanılan Hitap Şekli, Kişinin Kendi Öz Niteliğidir!..
***Asil İnsanlar Hitap Ederken Mutlaka Unvan Kullanır!..
***Yalan ile Yalancı En Çirkef İkilidir!..
***Aydın Dediğin Bir Mum Gibi Erimek Pahasına Işık Verir!..
***Gece Karanlığı Yırtan Küçücük Bir Mum Olmak, Gündüz Güneş Olmaktan İyidir!..
***Hayvanlar Aç iken Saldırır, İnsanlar İse Doyduktan Sonra Saldırır!..
***Toptan Delirmiş Toplumun Delisi Olmak, Akıllı Olmaktan İyidir!..
***Nicelik Sayısal Sürüler Halinde, Nitelik İse Bilimsel Düşüncede Yalnız Gezer!..
***Yazılı Yazısız Tüm Yasalarda ve İstisnasız Tüm Toplumlarda Yalan Çok Kötüdür!..
***Yalan ile Yalancıyı Dışlamış Bir Düşman Bile Üç Maymunu Oynayan Arkadaştan Çok Daha İyidir!..
***Borç Yazan Kalem Bakmaz Ne Bana Ne de Sana!..
***Anasını Kaybeden Kurt Kuzu Gibi Meler!..
***Ak ile Kara Arasında Çok Büyük Fark Var;Zaman ile Mekân Arasında Dönen Çark Gibi!..
***Nicelik Dizilmiş Sıra Sıra Nitelik Yok; Bunu Gören Arif Yaşıyor Şok Üstüne Şok!..
***Pul Yapıştırmak Usuldendir Giden Mektuba!..
***Ağzında Lokma Varken Sakın Konuşma!..
***Adım Selim Harama Gitmez Elim!..
***Olma Yalan ile Yalancıya Geçit Veren; Olursun Kör Şeytanın Elinde Yediveren!..
***Sevgi ile Nefret En Kuvvetli İkilidir; Her İkisi de Kalbin İçinde Dikilidir!..
*** "ALEVİLİK, MAYASINI EHL-İ BEYT’TEN ALIR; SONSUZA DEK ALİY’LE KALIR..!"
***Sürü Edebiyatı Nicelikten Kaç, Yalnız Kalmak Pahasına Nitelik Saç!..
***Üç Maymun Edebiyatı Zavallı İnsanların Sığındığı Mezardır..!
*** "HER AKIL BİR AĞAÇTIR, DALLARI DÜŞÜNCEDEN..!"
*** "GERÇEK DİNDAR İSE; HER ALEVİ SÜNNİ’DİR, HER SÜNNİ DE ALEVİ’DİR ALİ GİBİ..!"
*** "Türk’ün Türk’ten Başka Dostu Yok; Aynı Zamanda Türk’ün Türk’ten Başka Düşmanı da Yoktur..!"
Selim Temiz