- 1982 Okunma
- 38 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Aslında hepimiz yanlızız ama nedense bunu kabul etmiyoruz.Ama mükemmel bir yazı sizlerin deyimi ile akıcı.Kaldı ki yazınızı bir kaç kez okudum her satırı duygu dolu ve içten.
Öyle dalıyor ki insan, kırık kanatları ile çırpınıp çıkmak istiyor, hüzünleniyor, yağan yağmur suları gibi tam sürüklenirken müthiş bir final ile tekrar yüzler gülüyor.
Etkileyici, akıcı, sade ve bir ışık beliriyor tam da umutların tükenmekte olduğu yerde...
Müthişti, kutlar saygılar sunarım
Cemal Eroğlu ( www.cemaleroglu.com )
Sevgi Salman
tüylerim üperdi okurken...
birçoğumuz yalnızlığı sevdiğimizi söyleriz, oysa sevdiklerimiz ve onların hayali olmasa yalnızlık çekilir şey değil..
ve sanırım çoğumuz kalabalıkta düşünemediklerimizi düşünebilmek yada ağlamak için yalnızlığı seçeriz...
yalnız değiliz zaten, hem de hiçbir zaman...
Sevgi Salman
Sevgi ve saygı ile...
Dolu dolu bir içerik.
Çok güzel bir anlatım.
Yazı layık olduğu yeri söke söke hak etmiş.
Tebrikler.
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim...
Sevgi ve saygı ile...
Zevkle okudum. Tabii bu "zevkle" ifadesi lafın gelişi. Çünkü yazı oldukça hüzünlüydü.
Güzeldi. Yazarını kutluyorum.
Saygılarımla.
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim...Ben de sizin yazılarınızı okumaktan büyük zevk alıyorum...
Sevgi ve saygı ile...
Tanık olduğunuz olayları, kendi hayatınızla paralel olarak ilişkilendirmeniz gerçekten çok başarılıydı. Anlatımdaki berrak uslup yazıyı keyifle okunacak hale getirmiş. Bu arada yalnız değilsiniz ben de Ankara dayım Sevgi Ablacım:)
Tebrik ederim sizi ve günün seçkisi seçilen güzel yazınızı.
Sevgi Salman
Kocaman sevgilerile...
Çok güzeldi, sürükleyiciydi, anlatımınız yoğundu, cümleleri hızlıca geçemiyorduk. Teşekkürler yazı için ve burada olduğunuz için..
Sevgi Salman
Sevgi ve saygı ile...
Sevgi Salman
kim demiş sana yalnızsın diye :)bak yazın güne düşmüş kutluyorum arkadaşım vakit buldukca yazılarınızı okuyorum undan öncekileride yorum yazamamış olsamda sanki seni tanıyor gibiyim .tatlım , kızına sana Allah,ım uzun ömürler versinde acısını yaşatmasın sevgiler...
Sevgi Salman
İyi dilekleriniz için ayrıca teşekkür ediyorum. Yalnız olmadığımı biliyorum, sizlerin sayesinde burada mutluyum :)
Sevgilerimle...
Sevgili sevgi, bak arkadaşların sana yalnız olmadığını hissettirdiler.
Günün yazısını ve seevgili yazarını kutlarım....
sevgilerimle....
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz, bir saniye sonrasında neler olabileceğini bilemediğimiz bir hayatta kısmetinize düşen “Acı” hissesi bir insanın dayanabileceği, kaldırabileceği yükün bir hayli üzerinde. Bu kadar acıya rağmen işin isyan kısmını sadece gözyaşlarınıza havale ederken gösterdiğiniz tevekkül takdire şayan.
O ki hayır ve şerrin Allahtan geldiğine iman etmişiz.
“Ateş düştüğü yeri yakar” üstüne ne desek boş. Sadece sabır, sabır, sabır.
Sabır adına diyeceğimiz fazladan her kelime sanırım ahkâm kesmek olur. Sabırlar diliyorum.
Her ne kadar yitenlerin yerleri dolmasa, dolmayacak olsa da yalnız olmadığınızı çok net görüyor ve adınıza seviniyorum.
Saygılar, selamlar
Sevgi Salman
Her dem sevgi ve saygıyla...
Sevgi Salman
Kelimeler yetersiz kaldı diyorsunuz...Yerini duygu yoğunluğuna bırakmış kelimeler..
Sözün bittiği yerde; yürek, sahip çıkmış dizelere...
Burkuldu yüreğim, dayanamadı gözlerim...Yüreğiniz bundan böyle dert görmesin...Kızınızla birlikte güzel günlere adım atın inşaallah.Sevgi ve saygı güzel yüreğinize...
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim...Sevgilerimle...
Sevgili arkadaşım ben de okurken çok etkilenmiştim. Tebrik ederim. Kalemin de senin kişiliğin kadar güçlü. Sevgilerimle..
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim arkadaşım...Sevgilerimle...
Yazımı "Günün yazısı" olmaya layık gören tüm dostlarıma çok teşekkür ederim... Her zaman söyledim ve söylemeye devam edeceğim. İyi ki buradayım, iyi ki sizler gibi dostlar edindim...
Yazılarım "Günün yazısı" seçilse de, seçilmese de burada sizlerle olmaktan mutluyum...
Sevgilerimle...
Sevgi kardeş, bugün yazınızı okuduğumda ,günün yazısı demiştim.Yazınız hak ettiği yerde, tebrikler tekrar, yalnız değilmişsiniz gerçekten, sevgi ve selamlarımla.
Sevgi Salman
Sevgilerimi gönderiyorum...
Canım benim bugün yazını okuduğumda seçileceğini hissetmiştim. Duygu yüklü ve en doğal şekilde kaleme dökülen bir yazıydı. En derin sevgilerimle, tebrik ediyorum.
Sevgi Salman
İçten yazılmış ,duygu yüklü yazınızı okudum..Güçlü birisi olduğunuzu hissediyorum...Yalnız değilsiniz ,yalnız değiliz..Çok çok sevgiler kocaman yüreğinize..:)
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Sevgi ve saygım ile...
Canım arkadaşım insanın çok üzülünce burnu sızlar ya, şu an da benim de öyle burnum sızlıyor ve gözyaşlarım aktı akacak halde. İnternet cafedeyim kolayca ağlayamıyorum. Malum tatildeyim. Ne desem ki bir anne anca çocuğu için böyle içten yazabilir. Bu bir kurgu değil, gerçek ve içimde hissettim. Sevgi'ciğim Allah sana ve kızına uzun ömürler versin.. Yalnız olmadığını bil. Seni çok seviyoruz. Eşin ve oğlun nur içinde yatsınlar Ölüm Allah'ın emri insan bir şey yapamıyor ki sabır dilemekten başka.
Canım güzel günler diliyorum sana. Sevgilerimle..
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Bir ömrün tanımında insan kendisine ait tüm sevinçlerinde ve kederlerinde ki yaşamda yalnız olduğunu hissetmemelidir. Olay ve duyguların yansımasında hissedilenleri paylaşmak insan olmak adına ortak ve vazgeçilmeyen tek öncelikli değerimizdir. Bu anlamda duygu yansımalarınızı paylaşmak insan olma meziyetimizin gerçek değeridir. “Paylaşıyorum”…
Ancak: Unutulmaması gereken tek olgu “var edenin” insana verdiği olağanüstü yaşama tutunma güdüleridir. Her şeye ve her olaya rağmen elde olanla yaşama tutunmak bir insana yakışan en büyük meziyettir. Büyük meziyetlerle donanımlı bir insan olduğunuz yazdığınız yazınızın satır aralarında ki gizemde algıladığımdan hareketle size yakışan yaşamlar diliyorum.
Saygılarımla
Sevgi Salman
Önce Allah'a inancım, sonra kızımın sayesinde dimdik ayaktayım ve böyle kalmaya da devam edeceğim...
Tekrar teşekkür ederim.Sevgi ve saygı ile
insanın bazı zamanlarda yanlız kaldığını düşündüğü etrafında ki insanların sadece enaniyet düşüncesiyle yanında olduğunu ve zor bir anında yanında olmayacaklarını aklında geçirdiği anlar olur belki bu yağmurun yağığı anda gök gürültüsünün arından gelen sessizlikteinsanın aklına gelir ama şu da bir gerçektir ki bu alemde hiçbirimiz yanlız değiliz ne olursa olsun ne çekersek çekelim bizi gören işiten ve bizim her daim yanımıza olan birisi var,
Sevgi Salman
Tabi ki her bir cümlenize katılıyorum...İnsanoğlu "ben bunu görmem, yaşamam" dememeli. Her şey biz insanların başına...Derdini veren Rabbim dermanını da veriyor. Yeter ki O'na sığınalım...
Sevgi ve saygı ile
offff
gözyaşlarımı akıttın hemde nasıl..
asla yalnız değilsin..
belki yüreğin hep ağlayacak acın içinde kalacak
ama sevdiklerin hep seninle..
kızınla sağlıklı, mutlu yaşamlar diliyorum
paylaşımın için teşekkürler.. sevgilerimle..
Sevgi Salman
Burada iyi kötü herşeyimizi birbirimiz ile paylaşıyoruz ve ben sözlü olarak duygularımı pek paylaşamadığım için, yazıya dökmeye çalıştım...Aslında bu site sayesinde yazılarımı da paylaşmaya başladım...Daha önce yazıyla bile paylaşamazdım...
Sevgilerimle...
canandemirel
sevinçler ise çoğalırmış.....güzel yazılarını takipteyim ve keyifle okuyorum..
sevgilerimle..
Sevgi kardeş, yazını gözyaşlarıyla okudum.Duyguların sağnak olmuş, harflerle sayfaya dökülmüş.Rabbim eşine de oğluna da rahmet etsin.Kızının hayırlı günlerini görürsün inşallah.Sevdiklerimizin ani kayıpları çok büyük yaralar açıyor.
Teselli edecek ne yazabilirim , hiç bilmiyorum, bence duygu seli bu yazın günün yazısı.
Sevgi ve dualarımla...
Sevgi Salman
sEVGİLERİMLE...
handan akbaş
emanet olun, segilerimle.
yağmur nedense hep hüzün getirir
derin bir ürperti ile baktığıumız yağmur damlaları içimizin bir yerlerinde izler bırakırcasınaakar gider
ama gel gitler anaforundan sonra huzurlu bir dinginlikte uğrar yüreğimize
sanki hafifleriz biraz
Geçen günkü o korkunç yağmurdan mı bahsettin bilmiyorum ama bu sıra havalar çıldırmış
bozkır Ankarası yağmura teslim olmuş sanki...
tabiiki yanlız değilsin .senin çok güzel ve kadim dostların var
gerisi teferruat ...bizler varız yanı...
hele senin kriterlerin testlerinin sonuçları bir açıklansın...))))sınıfata kalanlar kalmayanlar bir belli olsun...
içsel bir yazıydı
duygusal olduğu kadar herkesin yüreğine hitap eden bir yazıydı..
sevgiler saygılar dostum..
Sevgi Salman
Şimdi dostlarım o kadar çoğaldı ki, tam bir aile olduk.Sen de bu dostlarımın başındasın...
:)))) beni güldürdün...Test sonuçları açıklandı çoktan...
İşin şakası bir yana, seni tanıdığım için çok mutluyum...Sevgi ve saygı ile
Canımmmmm, yazını okurken gözyaşlarıma hakim olamadım. Evet yalnız değilsin. Tıpkı yazında anlttığın şekilde. Allah uzun ömürler versin kızına. Eşinin ve oğlunun ruhları da şad olsun. Eminim onlar da senin üzüntülü olmanı istemezlerdi. Çok duygu yüklü bir yazıydı. Sevgikerimle tebrikler
Sevgi Salman
Çok hüzünlü bir anımı sizlerle paylaşmak istedim...Kıyamam sana, çok öpüyorummm
Sevgilerimle...
Sevgili Sevgi, hayatta kimse yalnız değildir
En yalnız olduğumuzda bile, bir koruyanımız kollayanımız mutlaka vardır
Allah kimseyi gerçekten yalnız bırakmasın
Yazın yüreğe hitap eden, güzel bir yazıydı
Kutlarım.... Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Evet dilerim Rabbim kimseyi yalnız bırakmaz... Burası benim kocaman bir ailem...
Çok teşekkür ederim.Sevgilerimle...
bu yüreğin sahibini tanıyorummmm....yazgının değişmeyen.....sonucu.....büyük acılar......ama öyle gururlu öyle insancılki.....anlatmaya kelimeler yetesiz kalıyor....bir bayan ama delikanlı bir yüreği var....tüm sevgisini verdiği birde çok sevdiği bir kızı var......yaşamı onun üstüne.....kurulu varı yoğu o........hayat bağı.....her şeye rağmen ayaklarının üstünde..... kendisine yaraşır bir şekilde duruyor....okuyuı ....yazılarını .....şeffaflığı görüp yalın haline hayran kalacaksınız....bu sitenin olmazsa olmazlarından hüzün dolu yazın.... yine senin ekolünde yine....sade munis....ve sıcak......saygılar....
Sevgi Salman
Rabbime hiç isyan etmedim, aksine kızımı bana bağışladığı için hep şükrettim... Onun mutluluğu benim mutluluğumdur. Yeterki kızımı mutlu edebileyim...
Sevgilerimi gönderiyorum...
Duygulandırdın beni be abla...Görsen'in var.Yüce yaratan seni ona emanet etti.Rabbim böyle uygun gördü...Sen mükemmel bir annesin.Mükemmel bir dostsun.Sevgiyle kal canım ablam...ERen
Sevgi Salman
Rabbime şükürler olsun ki kızım yanımda... Allah sizlere uzun ömürler versin...
Sevgilerimle
Yazınızı aglayarak okudum sizi okurken annem konuşuyormuş gibi geldi birden acınızı öyle iyi anlıyorumki ! annemde çayını alır gecer camın kenarına ve ben hep onu yola bakarken bulurum ve kızarım yapma anneee, başlar aglamaya bilirim o yola bakarken abimi bekledini aglarkende kuzummm şimdi soguktur topragın altı üşüyordur karanlıktır der helekii yagmur yağdıgında dahada çıldırır ıslanmıştır hasta olur der mavideydi sevgim lütfen üzülmeyinn sizi bu yazıyı yazarken çokk agladıgınızı biliyorum ama ! şunuda unutmayın RABBİM ÇOK SEVDİĞİNİ YANINA ALIR .bu sizi teselli etmez ama geride kızınız var onun için hayata gülümseyin lütfen :)
sevgilerimle
jasmina...
Sevgi Salman
İnan ben yeri gelince gülüyorum, yeri gelince ağlıyorum. Çünkü kızımı çok seviyorum, annesinin gözünün yaşını görüpte üzülmesini istemiyorum...
Anneciğini ve seni öpüyorum...
Bir türkü söylemek vardı
Gidenlerin ardından…
Akmayan gözyaşları
Ve vedaların ağırlığında…
Duyurmak vardı,
Gönlümüzdeki feryatları
Arş’ın, yedinci katına!
İçimizdeki sönmeyen umuda
Ateşler yakıp,
Bir tren istasyonundan
El sallamak vardı,
Hatıraları silinse de
Yaraları, yüreğimizde kalanlara.
bir şiirimden mısralardı yukarıda ki dizeler arkadaşım..
evet gidenlerin anıları acıları hep içimizi yaksa da
zaman zaman yalnızlıktan öleceğimizi sansak ta
hayat devam ediyor geride kalanlar için..ne güzeldir ki
insanın tam bunaldığı anada sarılacak bir sevgiyi yüreğinde duyması
ve hayata dört elle sarılması..
anlatımı ve konu itibarıyla beğenerek okudum
kutluyorum arkadaşım.. bu kalem hep yazmalı bence
her dem sevgi ve saygımla.
Sevgi Salman
İyi ki varsın arkadaşım. Bu sitenin bana verdiği en büyük değerlerden birisin...
Sevgi ve saygım sonsuz
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim canım...Sevgilerimle
Sevgi Salman
Hepinizi seviyorum...
yazının taaa içine girdim sanki...
nasıl bir anlatımdı ....
elbette kutladım...
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Okuyunca yazınızı dedim ki iyi ki kızlarım ve oğlum var onlarla ne çok kalabalığım.
sevgiler
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Başınız sağolsun, Allah geride kalanlara sağlıklı, huzurlu ömür versin değerli arkadaşım.
Kelimeler kifayetsiz kalsa da cümle aralarına herkesin okuyamayacağı öyle sözler eklemişsiniz ki, anlaşılıyor.
Paylaşım için teşekkür ediyor, saygı öncelikli sevgilerimi gönderiyorum.
Sevgi Salman
Sevgi ve saygı ile