BABAM A MEKTUP(BİR UĞULTU SONU VEDA)
GECENİN KARANLIĞINA YENİK DÜŞMÜŞTÜ GÖZLERİN.
GÖZLERİM KARANLIKTA AYDINLIĞI ARARDI YILDIZLARIN ARASINDA .
DALARDIM YILDIZLARIN GÜZELLİKLERİNE, SENİ, ANNEMİ ,KARDEŞLERİMİ ,ANLATIRDIM ONLARA.
DURMADAN PARLAYIP SÖNER ,,CEVAP VERİR GİBİYDİLER SANKİ ANLATTIKLARIMA.
YİNE BİR YAZ AKŞAMIYDI :AYLARDAN 16HAZİRAN GÜNLERDEN CUMA.
TERASTA UZANMIŞ ,YILDIZLARA BAKIYOR, DERTLEŞİYORDUK BAKIŞLARIMIZLA.
BİR YILDIZIM VARDI BENİM GECELERİ BANA HUZUR VEREN, BANA YANLIZLIĞIMI UNUTTURAN ,BÜYÜMEME YARDIMCI
OLAN.
O GÜN DELİ GİBİ IŞIK SACIYOR SANKİ BANA BİRŞEYLER ANLATMAK İSTİYORDU . ÇÖZEMİYORDUM BİR TÜRLÜ ANLATMAK İSTEDİĞİNİ.
ANNEM YANIMDA UZANMIŞTI, BABAM DAMDA, KARDEŞİM VE ABLAM SALONDA FİLİM İZLİYORLARDI.
BİRDEN BİR SES GELDİ KULAĞIMA BİR ARI VIZILTISI GİBİYDİ ANNEN DEDİ BANA .
BİR KORKU SARDI İÇİMİ TUTAMADIM KENDİMİ KALKTIM ; ANNEME BAKTIM YATIYORDU BOYLUNCA HİSSETTİRMEDEN BAKTIM NEFES ALIŞINA.
OH ÇEKTİM NEFESİNİ HİSSEDİNCE KULAKLARIMDA.
KARDEŞİM, ABLAM ONLAR OTURUYORDU.
PEKİ NEYDİ İÇİMDEKİ KORKU BİLİYORDUM GİDECEKTİ BİRİLERİ VEDA EDECEKTİ SONSUZA DEK HAYATA .OF ÇOK CANIM YANMIŞTI DÜŞÜNÜRKEN .
TAM O ANDA BABAMIN AKSIRIK SESİNİ DUYDUM VE ADIMLARINI İNİYORDU MERDİVENLERDEN AŞAĞIYA .
GECE YARISINI GEÇTİ SAAT TAM 03:30 DU
BABAM BİZİ GÖRMEDEN ODAMIZA GİRDİK ABLAM KARDEŞİM VE BEN.
O SIRADA BABAM GİRDİ İÇERİYE BELLİ YATMAK İÇİN GELMİŞTİ ODASINA .
AMA BEN HALA İÇİMDE Kİ SIKINTIYI ATAMAMIŞTIM.
YATAMIYOR VE O SESİ UNUTAMIYORDUM.
BİR ANLIK DALDIM DÜŞÜNÜRKEN SONRA ÇOK ŞİDDETLİ BİR SES DUYDUM SANKİ BİRİ DÜŞMÜŞTÜ.
ABLAMI UYANDIRDIM ABİN GELMİŞTİR DEDİ VE YATTI. HAYIR SONRA ANNEMİN SESİ KALKIN DEDİ EVLATLARIM BABANIZ YERE YIKILDI AĞABEYİM KENDİ YATIRMIŞ CANSIZ BEDENİNİ BABAMIN KOLTUĞA.
ANLATILMAZ BİR DUYGU İDİ AĞABEYİMİN YAŞADIĞI ACI YOKTU BÖYLE BİR SESİZLİK SAAT04:00 BABAM ARTIK YOKTU HAYATTA BEN DAYANAMADIM ATTIM KENDİMİ SAKAĞA AVAZIM ÇIKTIĞI KADAR BAĞIRDIM BABAM BABAM DİYE CANIM GİTME NE OLUR BENİ BIRAKMA DİYESANKİ TÜM KARDEŞLERİM DUYMUŞTU SESİMİ HERKEZ GELDİ BİR ANDA EVİMİZİN DİREĞİ YIKILDI AMA BABAM TENİ SICACIKTI. YANAKLARI AL AL HAYIR DEDİM BABAM YAŞIYOR ÖLEMEZ BENİ BİZİ BIRAKAMAZ. AMA HAYKIRIŞIM BOŞUNA GİTTİ CANIM BABAM YOK ARTIK. KEŞKE BABA KEŞKE DUYURABİLSEYDİM SANA SESİMİ VEDA ETMEDEN ÖNCE DOYA DOYA YAŞASAYDIM SENİNLE SEVGİNİ.................
ÇOK ERKEN GİTTİN BABA BU NASIL BİR VEDA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.