- 589 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Hovarda Milletiz Vesselam (!)
-Gündüz havai fişek patlatan biziz.(Gece bile neden patlatılır anlamam ya!)
*
-Madenlerimizi, bankalarımızı, fabrikalarımızı kısacası Cumhuriyetin tüm ekonomik kazanımlarını ya bedavaya ya da yok pahasına ona buna veren biziz.
*
-Aylık gelirimiz 600 lira iken kredi kartı limiti 12.000 lira olan ve bu limiti doldurmayı marifet sanan biziz.
*
-Toplu taşıma araçları ile 1 liraya yarım saatte gidebilecek bir yere, kendi özel arabamızla gitmeyi tercih edip, 3 saat trafik kahrı çeken, en az 40 liralık yakıt harcayan biziz.
*
-Aldığımız borçlarla yatırım yapacağımıza ya da acil ihtiyaçlarımızı göreceğimize filanca yerin kaldırım taşlarını onlarca defa değiştiren biziz. (Üstelik bu taşları Çin’den ithal eden de biziz.)
*
-Maaşımızın 1000 TL civarında olduğunu söyleyip aylık gideri 4-5 bin TL civarında olan biziz.(Gelir gider arasındaki farkı okus pokus yaparak kapatan gene biziz)
-
Kısacası hovarda milletiz vesselam hovarda!
**
YORUMLAR
Hocam; güzel yazmışsınız da......
Yetmediği de oluyor.
İki asgari ücret; bir memur maaşı.
Ne işçiye, ne emekliye, ne memura yetiyor. İşsiz zaten yanmış.
Biz hovardayız ya; devlet baba da üvey baba.
Tebrikler.
Kısa ve net.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Süper... Hepsi gerçek tespitlerdi...
En çok konuşan ama en az okuyan bir milletiz... .
Bir de herşeyi aceleye getirip "zamanım yok" deyip sonra kahveye gidip zaman öldürürler. Bunlar da benden.
Teşekkürler
Selam ve saygılarımla
DEVRİM tarafından 7/9/2010 3:15:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Yorumunuza ve eklediğiniz bilgiye teşekkürler.
Biz işte böyle bir toplumuz!...Ne yaparsınız?
Selam ve saygılar.
Tabi maddeler saymaya kalksak bu kadarla kalmaz... Eminim ara ara yazmaya devam edeceksiniz...
"-Aylık gelirimiz 600 lira iken kredi kartı limiti 12.000 lira olan ve bu limiti doldurmayı marifet sanan biziz. "
Büyük bir marifetle maaşımızın kat kat üstünde harcamalar yaparız. Ve ödeyemediğimiz kredi kartı borcumuz için "af" bekleriz...
"-Aldığımız borçlarla yatırım yapacağımıza ya da acil ihtiyaçlarımızı göreceğimize filanca yerin kaldırım taşlarını onlarca defa değiştiren biziz. (Üstelik bu taşları Çin’den ithal eden de biziz.) "
Böyle yapmazlarsa yapılan ihalelerden kalan onca para kimlerin cebine girecek sonra!!!
Sevgi ve saygı ile
Ömer Faruk Hüsmüllü
Çünkü insanlarımız fazla uzun yazıları okumak istemiyorlar. Onlar da haklı. Bazen ben de uzun yazıları okumaktan sıkılıyorum.Çünkü insanın bir günü diğer gününe uymuyor.
Değerli yorumunuza çok teşekkür ediyorum.
Selam,sevgi ve saygılarımla.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Yorumunuz çok hoşuma gitti.Kısa,öz ama anlamlı... Beni gülümsetti.
Çok teşekkür ediyorum.
Selam,sevgi ve saygılarımla.